تمایز اسلام تکفیری و اسلام واقعی در«ققنوس»

۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۰۴:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۶۵۶۷۷
تمایز اسلام تکفیری و اسلام واقعی در«ققنوس»
تفکرات انحرافی تکفیری ها و مرز آن با اسلام واقعی در مستندی تحت عنوان «ققنوس» برای مخاطبان اردوزبان کانال اردوی شبکه سحر بازخوانی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ پشت پرده نحله منحرف تکفیری ها و تفاوت عمده آن با اسلام ناب محمدی(ص) همراه با روایت زندگی یک روحانی بلژیکی مغربی الاصل شیعه که در مسجدی در بروکسل به دست تکفیری ها ترور و به شهادت رسیده است در مستند «ققنوس» تشریح می شود.

 بیوگرافی و زندگینامه این روحانی شهید «حجت الاسلام شیخ عبدالله دهدوه»، عضو بلژیکی مجمع جهانی اهل بیت (ع) و امام جماعت مسجد امام رضا (ع) در شهر بروکسل که خدمات فراوانی برای مسلمانان و پیروان اهل بیت علیهم السلام انجام داده، محور موضوعی این مستند است.

 در این مستند ضمن اشاره به خدمات فراوان وی برای مسلمانان و پیروان اهل بیت (ع) در اروپا به روشنگری در خصوص دلایل خشم و کینه تکفیری های تندرو از او و ترور او در اسفند 1390 پرداخته خواهد شد.

  مستند «ققنوس» به کارگردانی جمشید بیات و تهیه کنندگی محمدعلی فارسی با زبانگردانی محسن محسنی، چهارم آذرماه ساعت 18:22 به وقت تهران به مدت 40 دقیقه از کانال اردوی شبکه سحر پخش می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز