مسعود ردایی: مدیران شبکه نمایش خانگی نگاه اقتصادی به تولیدات نمایشی دارند !

۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۰۶:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۶۵۷۱۸
مسعود ردایی: مدیران شبکه نمایش خانگی نگاه اقتصادی به تولیدات نمایشی دارند !
مدتی است که در تولیدات نمایشی رسانه ملی ،سینما و تولیدات پلتفرم های نمایش خانگی از خوانندگان به عنوان بازیگر نقش های اصلی استفاده می شود اتفاقی که در سینمای ایران و سایر کشور های صاحب سینما و سبقه دارد و در بسیاری از موارد نیز شاهد این مسئله بوده ایم که این اقدام در جذب مخاطب و ابعاد تبلیغاتی اثر موثر واقع شده است. اما سوال اینجاست که آیا این ایده به لحاظ کیفی روی کار تاثیر منفی ندارد؟ آیا نابازیگران در بهترین پیش بینی آرتیست می توانند در قواره های یک ستاره قصه یک سریال را به ساحل برسانند؟ در گفت و با تهیه کنندگان سینما، تلویزیون و برخی از آثار پلتفرم های شبکه نمایش خانگی موضوع را واکاوی می کنیم. مسعود ردایی در اینباره به نکات متفاوتی اشاره دارد.

مسعود ردایی تهیه کننده سینما و تلویزیون که در کارنامه هنری اش سریال عالیجناب،فیلم مالاریا و.. را دارد  در خصوص اینکه آیا حضور خواننده های مطرح کشور کمکی به موفقیت فیلم ها و سریال ها میکند گفت: این رویه ای است که در دو سال گذشته بیشتر شده است و به دلیل اینکه این خوانندگان محبوبیتی در بین مردم دارند می تواند مخاطب را تشویق به دیدن فیلم و سریال هایی که بازی کرده اند کند اما در ادامه وقتی سریال دیده می شود مخاطبان متوجه می شوند که در ساختار اثر تاثیر عجیب و غریبی ندارد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا حضور این خوانندگان به لحاظ کیفی به آثار آسیب نمی زند گفت: اگر بخواهیم هنری فکر کنیم حتما آسیب می زنند چون به هر حال وقتی یک فیلم و یا سریالی ساخته می شود باید از افرادی استفاده بشود که بتوانند از عهده نقش بر بیایند که اغلب این افراد باتوجه به اینکه تخصصشان در هنر دیگری است در زمینه ایفای نقش شاید آنچنان مانند خوانندگی حرفه ای اصلیشان است موفق نباشند.

ردایی در پاسخ به این پرسش که آیا این ورود این خوانندگان به عرصه بازیگری جای دیگر بازیگران را گرفته است گفت: قاعدتا در اکثر فیلم ها این خوانندگان نقش هایشان اصلی نیست اما اگر در نقش های اصلی هستند قطعا اثر دچار مشکل خواهد شد به این دلیل که نقش اصلی از اهمیت ویژه در بازیگری برخوردار است و بازیگر باید بتواند از عهده آن بربیاید.

این تهیه کننده درباره موفق بودن این خوانندگان در عرصه بازیگری و ادامه دار بودن حضور آنها در این عرصه گفت: من در مورد هیچکدامشان اظهار نظر نمیکنم و برای همه آنها در زمینه خوانندگی آرزوی موفقیت می کنم.

ردایی در پایان در خصوص اینکه آیا حضور این خوانندگان در سریال ها خواسته مدیران شبکه نمایش خانگی است گفت: بله به هر حال آنها به لحاظ اقتصادی به این مسئله نگاه می کنند و فکر میکنم در این شرایطی که وجود دارد فیلم و سریال ها به خصوص سریال ها باید فروش بیشتری داشته باشد و حضور این افراد می تواند کمک کند از لحاظ اقتصادی وضعیت مناسب تری داشته باشد.

انتهای پیام//

نظر شما