جواد فرحانی:خوانندگان ما ستاره های جهانی نیستند که بخواهند اتفاقات عجیب و غریبی را رقم بزنند/ به عنوان بازیگر نه به موفقیت سریال ها کمکی کنند نه لطمه می زنند!

۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۰۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۶۵۷۲۱
جواد فرحانی:خوانندگان ما ستاره های جهانی نیستند که بخواهند اتفاقات عجیب و غریبی را رقم بزنند/ به عنوان بازیگر نه به موفقیت  سریال ها کمکی کنند نه لطمه می زنند!
مدتی است که در تولیدات نمایشی رسانه ملی ،سینما و تولیدات پلتفرم های نمایش خانگی از خوانندگان به عنوان بازیگر نقش های اصلی استفاده می شود اتفاقی که در سینمای ایران و سایر کشور های صاحب سینما و سبقه دارد و در بسیاری از موارد نیز شاهد این مسئله بوده ایم که این اقدام در جذب مخاطب و ابعاد تبلیغاتی اثر موثر واقع شده است. اما سوال اینجاست که آیا این ایده به لحاظ کیفی روی کار تاثیر منفی ندارد؟ آیا نابازیگران در بهترین پیش بینی آرتیست می توانند در قواره های یک ستاره قصه یک سریال را به ساحل برسانند؟ در گفت و با تهیه کنندگان سینما، تلویزیون و برخی از آثار پلتفرم های شبکه نمایش خانگی موضوع را واکاوی می کنیم. جواد فرحانی در اینباره به نکات متفاوتی اشاره دارد.

جواد فرحانی تهیه کننده سینما  تلویزیون که در کارنامه هنری اش آثاری چون سریال "دل"، برنامه "خندوانه"، فیلم "خوابم میاد" و ... را دارد در پاسخ به این پرسش که آیا حضور خواننده ها در سریال ها به موفقیت کار کمک می کند و به لحاظ کیفی آسیب نمی زند به خبرنگار برنا  گفت: نکته مهم این است که باید دید تماشاچی و مخاطب چه چیزی می پسندد اما این مسئله باعث فروش خوبی در فیلم و سریال ها می شوند.

او در ادامه افزود: خوانندگان ما هم خیلی ستاره های جهانی نیستند که بخواهند اتفاقات عجیب و غریبی را رقم بزنند اما به عنوان بازیگر نه خیلی به موفقیت این سریال ها کمک می کند و نه لطمه ی آنچنانی به این آثار می زند. درکل اتفاق بدی نمی تواند باشد به شرطی که توانایی اش را داشته باشد  اما الزام نیست که یک خواننده ی خوب می تواند بازیگر خوبی هم باشد.

فرحانی درباره اینکه آیا حضور این خواننده ها در نقش های اصلی جای دیگر بازیگران را گرفته است گفت: این که نقش های اصلی را به این خوانندگان داده اند مسئله ای است که من فکر می کنم  شاید این خوانندگان شرایطی را مهیا کرده اند که به آن ها نقش اصلی داده شده است چون خوانندگان معروف طرفداران زیادی دارند و ممکن است سرمایه گذار هم داشته باشند و اتفاقاتی را رقم زده اند.

این تهیه کننده در خصوص اینکه آیا این خوانندگان توانایی این را دارند که در عرصه بازیگری حضور فعال داشته باشند گفت: باید دید این خوانندگان چه مقدار استعداد دارند البته با یک نقش مشخص نمی شود باید دید آیا نقش های دیگری به آنها پیشنهاد می شود یا خیر  البته اگر حتی موفق هم نباشند می گویند ما می خواستیم که فقط یک تجربه ای از بازیگری داشته باشیم اما در نهایت به نظر من اتفاق بدی نیست چون بازیگران ما سنشان بالا رفته و باید چهره های جدید تر به عنوان بازیگر به این عرصه ورود کنند و با یک قصه و کارگردانی خوب آن ها هم دیده شوند چون جامعه بازیگری جامعه ای است که هر مقدار بازیگر به آن اضافه شود کمک به کل ماهیت تولیدات نمایشی خواهد کرد. 

فرحانی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا حضور این خوانندگان خواسته ی مدیران شبکه های نمایش خانگی است اظهار داشت: بعید میدانم که پلتفرم ها اصرار داشته باشند و تعیین کنند که یک بازیگر را برای چه نقشی بگذارند و این مسئله را تهیه کننده تصمیم می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما