ساماندهی کارکنان دولت بار مالی به همراه نخواهد داشت

۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۰۹:۴۸:۱۵
کد خبر: ۱۲۶۶۹۵۰
ساماندهی کارکنان دولت بار مالی به همراه نخواهد داشت
نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:کارمندی که ماهیانه یک میلیون و 800 هزار تومان درآمد دارد چگونه می تواند در برابر یک پرونده صد میلیارد تومانی مقاومت کند؟

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس در برنامه «سلام صبح بخیر» رادیو ایران به بحث تعیین تکلیف وضعیت استخدامی کارکنان دولت اشاره کرد و گفت: تعیین و تکلیف وضعیت استخدامی کشور گرچه موضوع بسیار مهمی است اما در پشت این ماجرا مافیای 45 هزار میلیارد تومانی وجود دارد و به نظر می دهد این مافیا اجازه نمی دهد نظم و مقرراتی در چارچوب اداری کشور صورت گیرد. 

وی در ادامه افزود: از آنجا که ساختار درونی دولت ها علاقه ای به اجرای این طرح ندارد، تعیین و تکلیف وضعیت استخدامی کارکنان دولت کار ساده ای نبوده، نیست و نخواهد بود.

نماینده مردم ساری بخش دیگر صحبت هایش را به بحث مبارزه با فساد اختصاص داد و گفت: کارمندی که ماهیانه یک میلیون و 800 هزار تومان درآمد دارد چگونه می تواند در برابر یک پرونده صد میلیارد تومانی مقاومت کند؟

بایایی کارنامی اضافه کرد: ساماندهی کارمندی که 25 سال در ساعت زمانی مشخص در اداره ای مشغول کار است به راحتی امکانپذیر است و تعیین و تکلیف وضعیت استخدامی او بار مالی به دنبال نخواهد شد.

برنامه «سلام صبح بخیر» شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت 6:35 به تهیه کنندگی «حسین معصومی» و «زهرا قائدی» و اجرای «سعید توکلی» و «محمد نظری» از رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز