بررسی مسائل مرتبط با شمشیر بازی در برنامه «ایران امروز»

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۰۸:۵۶:۰۹
کد خبر: ۱۲۶۷۳۶۵
بررسی مسائل مرتبط با شمشیر بازی در برنامه «ایران امروز»
در برنامه «ایران امروز»رادیو ایران، مسائل مرتبط با شمشیر بازی بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ محمد حسین هاشمی مجری کارشناس برنامه «ایران امروز» گفت: رشته شمشیربازی از جمله ورزش های موفق و پرمدال طی چند سال اخیر در کشورمان بوده است. 

وی ادامه داد: تیم ملی شمشیربازی ایران طی دو دوره اخیر المپیک تا یک قدمی مدال گرفتن هم پیش رفت اما دستش به نشان باارزش المپیک نرسید.

معتمد هاشمی افزود: البته تمام افتخارات شمشیربازی ایران منحصر به اسلحه سابر است و همین موضوع دلخوری و گلایه اهالی فلوره و اپه را درپی داشته است .

کارشنای مجری برنامه «ایران امروز» تصریح کرد: ضمن پرداختن به وضعیت تیم ملی سابر ایران در فاصله چندماه بعد از المپیک و استعفای پیمان فخری از سمت سرمربیگری این‌تیم ، وضعیت اسلحه های فلوره و اپه نیز در برنامه دوشنبه هشتم آذر با حضور فضل الله باقرزاده  رییس فدراسیون شمشیربازی ،پیمان فخری سرمربی سابق اسلحه سابر، محسن آجرلو  روزنامه نگار ورزشی  و علی یعقوبیان  قهرمان سابق اسلحه اپه ایران  بررسی  می شود.

گفتنی است «ایران امروز» دوشنبه ها، از گروه ورزش و تفریحات به تهیه کنندگی جواد فیاضی و اجرای محمدحسین معتمد هاشمی ساعت 12:40 از رادیو ایران پخش می شود

انتهای پیام/

نظر شما