قوانین وضع شده در صنعت ورزش سوژه برنامه «به اضافه ورزش»!

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۰:۴۷
کد خبر: ۱۲۶۷۴۴۸
قوانین وضع شده در صنعت ورزش سوژه برنامه «به اضافه ورزش»!
برنامه امروز «به اضافه ورزش» به موضوع ضعف و یا عدم شفافیت قوانین در ایجاد صنعت ورزش با حضور کارشناسانی در این حوزه می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ صنعت ورزش از جمله حوزه های جدیدی است که حمایت از آن در قالب مالکیت فکری اعم از مالکیت صنعتی و مالکیت ادبی و هنری در حال شکل گیری است. چه آنکه ورزش همانند صنایع دیگر دارای محصول و کالایی است که ممکن است مبتنی بر مهارت، فکر و چه بسا شهرت باشد. تسری حمایت های مالکیت فکری در تولیدات آن در نظام اقتصادی کشورها نقش بسزایی دارد. با نگاه اجمالی می توان رویدادهای ورزشی و امور پیرامونی آن را منشا محصولاتی دانست که در این صنعت شکل می گیرد. از جمله دستاوردهای رویدادهای ورزشی، نقل و انتقال بازیکن، صدور مربی، فروش امتیاز، پخش تلویزیونی بازی ها، فروش بلیط، تبلیغات و مانند آن است.

 سرمایه گذاری حامیان در صنعت ورزش به عنوان عنصر آمیخته بازاریابی ورزشی، از منابع اصلی و رایج در این صنعت به شمار می رود. با این حال، موانعی در راستای جذب حامیان مالی در صنعت ورزش وجود دارد.

برنامه امروز «به اضافه ورزش» به موضوع ضعف و یا عدم شفافیت قوانین در ایجاد صنعت ورزش می پردازد. حسن محمدلو رییس انجمن صنعت ورزش و یعقوب سالکی نیا کارشناس این حوزه از میهمانان امروز برنامه هستند.

برنامه با گزارشی از امید فراغت و هوتن خداپرست همراه است.

به اضافه ورزش، کاری از گروه جامعه رادیو ورزش به تهیه کنندگی صدف سبحانی و گویندگی شهرام نوروزی و  امروز 8  آذر ماه از ساعت 12 به مدت 60 دقیقه از موج اف ام ردیف 92 مگاهرتز پخش می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما