پوستر و تیزر مستند «آن شب» منتشر و رونمایی شد

۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۰۹:۵۶:۱۲
کد خبر: ۱۲۶۷۸۶۱
پوستر و تیزر مستند «آن شب» منتشر و رونمایی شد
همزمان با حضور در بخش مسابقه ملی پانزدهمین جشنواره بین المللی «سینماحقیقت»، پوستر و تیزر فیلم مستند «آن شب» به کارگردانی مینا قاسمی زواره منتشر و رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  پوستر و تیزر فیلم مستند «آن شب» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مینا قاسمی زواره که در بخش مسابقه ملی فیلم‌های نیمه بلند پانزدهمین جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» حضور دارد، رونمایی و منتشر شد.

این فیلم مستند که به موضوع خرید و فروش نوزاد می‌پردازد و به صورت موبایلی فیلمبرداری شده است، یازدهمین فیلم مینا قاسمی زواره محسوب می‌شود. وی ساخت 4 فیلم کوتاه داستانی و 6 فیلم مستند بلند، نیمه بلند و گزارشی را در کارنامه خود دارد.

در خلاصه داستان «آن شب»  آمده است: «این فیلم مستند روایتی از ورود ناگهانی یک مادر با نوزادش به مددسرای بانوان است که مدیر مرکز برای جلوگیری از فروش نوزاد به وسیله مادر تلاش می‌کند او به شیرخوارگاه تحویل دهد است اما با چالش‌های بسیاری روبه رو می‌شود..»

فهرست عوامل فیلم مستند «آن شب» عبارت است از: طراح و کارگردان: مینا قاسمی زواره، دستیار کارگردان: فاطمه زهرا قاسمی، فیلمبردار: مینا قاسمی زواره، تدوین و صداگذاری: مسعود ساکی، پژوهش: مینا قاسمی‌‌زواره و مرجان حسینی، مدیرتولید: محسن امین، گرافیک: مصطفی حسن‌بیگی، مترجم: مهرناز الماسی، روابط عمومی: آزاده فضلی، تهیه کننده: مینا قاسمی زواره، تولید شده در گروه هنری مینآذر.

index

انتهای پیام//

نظر شما