حبیب اسماعیلی در گفت‌وگو با برنا:

تلویزیون سال‌هاست که فیلم‌های سینمایی جدید را پخش نمی‌کند/ تلویزیون و شهرداری در تبلیغات باید به کمک سینما بیایند

۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۵:۰۶:۱۰
کد خبر: ۱۲۶۹۶۱۲
تلویزیون سال‌هاست که فیلم‌های سینمایی جدید را پخش نمی‌کند/ تلویزیون و شهرداری در تبلیغات باید به کمک سینما بیایند
حبیب اسماعیلی با انتقاد از عملکرد تلویزیون در پخش فیلم‌های سینمایی تأکید که پیش‌تر فیلم‌های سینمایی پربیننده‌ترین آثار تلویزیون بودند و مدت‌هاست که این رسانه دیگر آثار سینمایی جدید را پخش نمی‌کند.

حبیب اسماعیلی تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: صداوسیما و شهرداری با پخش تیزر فیلم‌های سینمایی و تبلیغات میدانی می‌توانند دو ارگانی باشند که در رونق گرفتن سینما کمک کنند اما متأسفانه در این زمینه هیچ یک از این دو ارگان اقدام مناسبی نداشته‌اند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که خیلی از فیلم‌های سینمایی ما را پیش از اینکه تلویزیون پخش کند شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌کنند و تقریباً در همه موارد هیچ یک از آثاری خریداری نمی‌شوند و حق و حقوق صاحبان فیلم‌های سینمایی رعایت نمی‌شود.

وی افزود: متأسفانه تلویزیون ما در این زمینه بسیار عقب است و فیلم‌های چندانی در رسانه ملی پخش نمی‌شوند. در سال‌های گذشته شاهد بودیم ککه فیلم‌های سینمایی که در تلویزیون پخش می‌شدند بسیار مورد توجه مخاطبان قرار می‌گرفتند و بیشترین بیننده را داشتند. در سال‌های اخیر فیلم‌های جدید چندانی در تلویزیون پخش نشده‌اند و در این زمینه شاهد افت هستیم.

این تهیه‌کننده در پایان گفت: قطعاً رسانه ملی با خرید فیلم‌های سینمایی می‌تواند هم به سینما کمک کند و هم مخاطبان بیشتری داشته باشد و اگر این برنامه‌ریزی در دستور کار این رسانه قرار بگیرد اتفاقات بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود و قطعاً مردم نیز از این اتفاق استقبال می‌کنند.

انتهای پیام //

نظر شما