شهرام عبدلی مهمان امشب «ما و شما»

۱۴۰۰/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۱:۲۰
کد خبر: ۱۲۷۰۰۳۶
شهرام عبدلی مهمان امشب «ما و شما»
شهرام عبدلی، بازیگر مجموعه تلویزیونی «پرستاران»، مهمان برنامه امشب «ما و شما» در کانال کردی شبکه سحر است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ شهرام عبدلی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون مهمان کانال کردی شبکه سحر در برنامه «ما و شما» خواهد بود و با مخاطبان کردزبان این شبکه گفت و گو خواهد کرد. 

 وی علاوه بر تشریح کارنامه هنری خود از نقش آفرینی اش در مجموعه تلویزیونی « پرستاران» که هم اکنون از کانال کردی شبکه سحر در حال پخش است و مورد استقبال بسیار زیاد مخاطبان قرار گرفته خواهد گفت. 

شهرام عبدلی متولد 1355، فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات است و از سال 1378 با سریال همسفر به کارگردانی قاسم جعفری کار خود را شروع کرد و با سریال خط قرمز به شهرت رسید.

نفس های آرام، ماه گرفتگی، یکی برای همه، قصه دل ها، دختری در قفس و ... از فیلم های سینمایی است که وی در آن بازی کرده و در مجموعه های تلویزیونی همچون؛ فرشتگان بی بال، صبح آخرین روز، حکایت‌های کمال، راه و بیراه ، سر دلبران، بلندی‌های زیرپا، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، مختارنامه، خط‌شکن، رستگاران، معمای شاه و ... نیز به نقش آفرینی پرداخته است. 

نریشن معرفی کامل مهمان برنامه و بیوگرافی هنری او، پخش قسمت هایی از فیلم ها و سریال ها با نقش های تاثیر گذار وی، تصاویری از پشت صحنه قسمت های قبل «ما و شما»، گزارش شلر امره نژاد از نظرات مردم در خصوص برنامه های پخش شده از طریق اسکایپ، پخش سرودها  و ... از بخش های دیگر این برنامه است.

« ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیار تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد، اجرای آزاد ابراهیمی 14آذر، ساعت 21 به وقت تهران به مدت 55 دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز