تاثیر سویه جدید کرونا بر بازارهای جهان

۱۴۰۰/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۴:۳۵
کد خبر: ۱۲۷۰۰۳۸
تاثیر سویه جدید کرونا بر بازارهای جهان
در برنامه «مجله اقتصادی» از کانال آذری شبکه سحر، امروز موضوع تاثیر سویه جدید کرونا «اومیکرون» بر بازارهای جهانی مورد بررسی و واکاوی قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «مجله اقتصادی» در دو بخش «ایران» و «جهان» برای مخاطبان و بینندگان کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.

در بخش «ایران» برنامه موضوع توافق سه جانبه سوآپ گازی بین ایران، ترکمنستان و جمهوری آذربایجان مورد بررسی است. «حسین صابری» کارشناس و فعال اقتصادی در این بخش توضیحاتی در خصوص این قرارداد که تقریبا سالانه نزدیک به ۱.۵ تا ۲ میلیارد مترمکعب گاز را از طرف ترکمنستان و منطقه «سرخس» دریافت و از «آستارا» تحویل آذربایجان خواهد شد، سخن می گوید. 

در بخش«جهان» برنامه هم «مهدی کماسی» کارشناس اقتصادی از نگرانی سرمایه‌‌گذاران خواهد گفت، که این سویه جدید می تواند مشکلاتی را که در ابتدای شیوع کرونا شاهد آن بودیم دوباره ایجاد کند و این موضوع موجب خواهد شد که معامله‌گران به سمت سرمایه‌‌گذاری در دارایی‌‌های امن‌‌تر حرکت کنند.

برنامه «مجله اقتصادی» روزهای یکشنبه ساعت 17:30 به وقت تهران، با تهیه کنندگی عاطفه خالدی و اجرای فریده بقایی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

انتهای پیام//

نظر شما