افشای اهداف آمریکا در برگزاری «اجلاس برای دموکراسی»

۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۳:۲۹:۵۰
کد خبر: ۱۲۷۰۹۷۴
افشای اهداف آمریکا در برگزاری «اجلاس برای دموکراسی»
اهداف واقعی آمریکا از برگزاری «اجلاس برای دموکراسی» و نیز موج جدید کشتار کشمیر در برنامه امشب « شبه قاره» برای مخاطبان اردوزبان شبکه سحر تشریح می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سیاست های منفعت طلبانه آمریکا و اهداف پشت پرده ایالات متحده از برگزاری «اجلاس برای دموکراسی» و در بخش دوم ریشه یابی موج جدید کشتار مسلمانان در کشمیر توسط نیروهای نظامی هند در برنامه « شبه قاره» از کانال اردوی شبکه سحر واکاوی خواهد شد. 

جرمی کوزماروف، نویسنده و اتر حنیا، شاعر و مردم‌شناس دو میهمان این برنامه هستند که در خصوص مباحث مطروحه به نقد و بررسی خواهند پرداخت. 

در این برنامه، شائبه سیاسی کاری ایالات متحده با دعوت از کشورهایی مانند هند و پاکستان که مرز مشترک با چین دارند و رقبای این کشور محسوب می شوند در«اجلاس برای دموکراسی» و نیز حقیقت کشتار مسلمانان بی گناه در کشمیر، تحت کنترل هند به بهانه مبارزه با تروریسم و سرکوب فعالان و روزنامه نگاران از مسائلی است که مطرح و به آن پاسخ داده خواهد شد.   

 برنامه «شبه قاره» به تهیه کنندگی حسین مهدیان و اجرای مهدی باباگل زاده، امشب 16 آذر، ساعت 18 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه به روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

انتهای پیام//

نظر شما