«گیل دخت» مهمان زمستانه تلویزیون/قصه ای از جنس دلبستگی دو عاشق در میان هیاهو و مهلکه قجری

۱۴۰۰/۰۹/۱۸ - ۰۹:۳۳:۰۹
کد خبر: ۱۲۷۱۷۱۸
«گیل دخت» مهمان زمستانه تلویزیون/قصه ای از جنس دلبستگی دو عاشق در میان هیاهو و مهلکه قجری
تصویربرداری سریال تاریخی «گیل دخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی در آبان سال جاری به پایان رسید و قرار است به زودی و به صورت همزمان در یکی از شبکه های سراسری سیما و شبکه آی فیلم به پخش برسد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «گیل دخت» عنوان سریال  تاریخی‌ست که تولید آن از سال ۹۸ در سکوت خبری و به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی آغاز شده و پس از گذشت ۲۴ ماه، تصویربرداری این سریال در آبان سال جاری به پایان رسید و قرار است به زودی و به صورت همزمان از یکی از شبکه های سراسری سیما و شبکه آی فیلم پخش شود.

ثریا قاسمی

فیلمنامه این سریال را مجید آسودگان به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیما نوشته و نگارش آن حدود ۵ سال زمان برده است. در خلاصه داستان این سریال آمده است:

حکایت گلنار و اسماعیل که در میان هیاهو و مهلکه قجری تارو پود دلشون با مهر و محبت هم بافته می شود  قصه و غصه عاشق و معشوقیه که اگه صد دلیل برای رفتن داشته باشند یه بهونه برای موندن پیدا می کنن و...

از جمله بازیگران نام آشنایی که سریال گیل دخت را ایفای نقش می کنند؛ می توان به: سعید راد، میترا رفیع، رضا اکبرپور، یاسمین معاوی، سعید چنگیزیان، شقایق فراهانی، پریوش نظریه، رامتین خداپناهی، ثریا قاسمی، محمود پاک نیت، حبیب دهقان نسب، فخرالدین صدیق شریف، فریبا متخصص، صالح میرزاآقایی، نفیسه روشن، حمید ابراهیمی، محمد فیلی، رویا جاویدنیا، مجید سعیدی، زیبا بنماران، فریده دریامج، امین میری، یوسف صفری بختیاری، بهزاد محسنی، مرتضی نجفی اشاره کرد.

عوامل اصلی سریال؛ مدیر تولید: سعید کنگاوری نظری، مدیرتصویربرداری: پیمان عباسی زاده، مدیرصدابرداری: علی عدالت دوست، طراح گریم: کامران خلج، طراح صحنه: عباس حاج درویش، طراح لباس: سمیرا شجاعی، مدیربرنامه ریزی: علی جودی/ حمید همتی، دستیار اول کارگردان:امیر سلیم خانی/سونیا قریشی ، منشی صحنه: مهین شهبازی، مدیر تدارکات: علی حصاری، عکاس: حسن هندی، مشاوره رسانه ای:سرونازمظاهری/ فائزه صمدی

انتهای پیام//

نظر شما