بررسی تورنمنت ابر قدرت‌های جهان وزنه‌برداری در برنامه جهان ورزش

۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۰۸:۳۴:۲۴
کد خبر: ۱۲۷۳۱۷۷
بررسی تورنمنت ابر قدرت‌های جهان وزنه‌برداری در برنامه جهان ورزش
برنامه جهان ورزش (وزنه برداری) امروز به بررسی مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۱ جهان با حضور دبیر فدراسیون این رشته می‌پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۱ جهان از روز شانزدهم تا بیست و ششم آذرماه در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است. مسابقاتی که بعد از بازی‌های المپیک معتبرترین رقابت در این رشته به شمار می‌رود و ورزشکاران به دنبال ثبت افتخارات انفرادی و تیمی در آن هستند.

همچنین در این تورنمنت قویترین مرد جهان در دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم انتخاب خواهد شد. در گذشته نفرات نامداری از ایران توانسته بودند با حضور در دسته فوق سنگین مدال‌های ارزشمند طلا و نقره را برای ورزش ایران به ارمغان آورند. حسین رضازاده، بهداد سلیمی، علی داودی، سجاد انوشیروانی، سعید علی حسینی و بهادر مولایی از جمله این نفرات بودند.

موضوع امروز برنامه جهان ورزش (وزنه برداری) تحلیل و بررسی مسابقات جهانی وزنه‌برداری تاشکند ازبکستان است.

محسن بیرانوند دبیر فدراسیون، حمید رشیدی مربی و وحید رشیدی کارشناس و داور وزنه‌برداری از میهمانان برنامه امروز هستند.

گفتنی است در این دوره از رقابت ها وزنه برداران مطرحی همچون علی داوودی، سهراب مرادی و کیانوش رستمی از ایران حضور ندارند، اما همچنان ایران به عنوان یکی از مدعیان رفتن روی سکوی تیمی به کار خود ادامه می دهد.

جهان ورزش (وزنه برداری) به تهیه کنندگی محسن افضلی، گویندگی مجید مرادی و کارشناس مجری محمدرضا منصوریان امروز ۲۲ آذر ماه ساعت ۹ صبح از رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز