اخبار مهم فرهنگ و هنر برنا

۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۹:۰۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۷۳۴۵۴
اخبار مهم فرهنگ و هنر برنا
اخبار مهم فرهنگ و هنر برنا امروز دوشنبه 22 آذر ماه به شرح زیر است.

حسن هدایت: با حذف پروانه ساخت مسئولیت بزرگی بر عهده بخش خصوصی قرار می‌گیرد/ صداوسیما به جای آسیب زدن به شبکه نمایش خانگی کیفیت آثارش را ارتقا دهد

حسن هدایت معتقد است حذف پروانه ساخت در سینمای ایران درخواستی منطقی نیست چراکه این اتفاق باعث می‌شود مسئولیت بزرگی برعهده بخش خصوصی قرار بگیرد که تعداد آثار بلاتکلیف و ضعیف را دوچندان می‌کند.

اکران آنلاین فیلم‌ها، سینماحقیقت را کم‌رونق کرد/ عدم کنترل کارت واکسن/ کارگاه‌های تخصصی قابل تحسین جشنواره

پانزدهمین جشنواره سینما حقیقت این روزها در پردیس سینمایی چارسو در حال برگزاری است و هر روز بیش از 20 فیلم مستند در پنج سالن این سینما برای مخاطبان و سینماگران به نمایش در می‌آید.

آیا هنوز فیلم‌ها با بازیگران می‌فروشند؟

آیت ملک‌نیا با اشاره به موفقیت فیلم «پوست» در گیشه و عدم موفقیت فیلم «حکم تجدیدنظر» تأکید کرد که دیگر بازیگران مطرح در فروش فیلم تعیین‌کننده نیستند.

نامه مسئول سازمان هنری رسانه‌ای اوج به رهبر معظم انقلاب؛

برای همه کوتاهی‌ها ما مقصریم!

در پی سخنان دلسوزانه رهبر معظم انقلاب در جمع مدافعان سلامت و گلایه نسبت به کم‌کاری دستگاه‌های فرهنگی در برابر تحریفات دشمن در برابر حقایق تاریخ انقلای، مسئول سازمان هنری رسانه‌ای اوج نامه‌ای را به رشته تحریر در آورد.

محمدامین کریم‌پور: قرار بود «حکم تجدیدنظر» یک فیلم کوتاه باشد/ رضا کریمی: بسیاری از منتقدان نگاه مثبتی به فیلم داشتند اما درباره آن سکوت کردند

عصر روز گذشته یکشنبه 21 آذر فیلم سینمایی «حکم تجدیدنظر» با حضور محمدامین کریم‌پور کارگردان و رضا کریمی تهیه‌کننده و نویسنده در فرهنگسرای ارسباران اکران شد.

«پارادایس» نامزد بهترین فیلم جشنواره استرالیا شد

فیلم سینمایی «پارادایس» ساخته علی عطشانی نامزد جایزه بهترین فیلم از جشنواره بین‌المللی استرالیا شد.

رسول صدرعاملی:خبرنگار حوزه حوادث بودم/ با یک قاتل در روزنامه اطلاعات مصاحبه کردم/ترانه علیدوستی ۴۸ ساعت قبل از اینکه جلوی دوربین برود متوجه شد برای نقش اصلی انتخاب شده است

موزه سینمای ایران در ادامه انتشار سلسله نشست‌های تاریخ شفاهی خود به مناسبت زادروز «رسول صدرعاملی» کارگردان باسابقه سینمای ایران بخش‌هایی از گفتگوی تاریخ شفاهی این هنرمند را که اردیبهشت و خردادماه 1400 انجام داده را منتشر کرده است که در زیر می‌خوانید.

«خندوانه» پر بیننده ترین برنامه «تلوبیون» شد

مجموعه تلویزیونی «خندوانه» در ۱۸ آذر ماه، با ۱۵ هزار بیننده در صدر فهرست برنامه‌های پربیننده «تلوبیون» قرار گرفت.

نخستین نمایش «هیچ کس منتظرت نیست» در سینماحقیقت

محسن اسلام‌زاده در تازه‌ترین ساخته خود به سراغ یک معضل اجتماعی متفاوت رفته که برای نخستین بار در بخش مسابقه فیلم‌های بلند پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت رونمایی می‌شود.

تخصیص بودجه مجزا برای فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی سازمان هنری رسانه‌ای اوج

سازمان هنری – رسانه‌ای اوج در سال ۱۴۰۱ نیز بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی دریافت خواهد کرد.

کریمی: پرس تی وی پوشش کاملی از اخبار مذاکرات داشته است

یک کارشناس رسانه در حوزه بین الملل با اشاره بر اینکه پرس تی وی پوشش کاملی اخبار مذاکرات داشته، گفت: انتظار از این شبکه برون مرزی ما این است که اولا حضور قوی داشته باشد و ثانیا به خوبی بتواند اخبار را پوشش دهد و ابتکار عمل را در دست بگیرد.

حبیب‌الله والی‌نژاد در مراسم بزرگداشت «سینماحقیقت»:

امشب تولد دیگری برای من است/ اگر آوینی نبود خطر مستندسازی را نمی‌پذیرفتم

حبیب الله والی‌نژاد در مراسم بزرگداشتش در پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» گفت: اگر اعتماد شهید آوینی نبود شاید من هیچ وقت خطر نمی‌کردم. ولی ایشان پای کارهای من ایستاد و دعواها و تلاش‌های من را دید.

منصور ضابطیان با «یلدای دو صفر» به استقبال شب یلدا میرود

اجرای برنامه شب یلدای شبکه دو سیما به منصور ضابطیان رسید.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز