محمدامین کریم‌پور در گفت‌وگو با برنا

بازیگران بسیاری از همکاران خود خواسته بودند با من کار نکنند/ پیشنهاد همکاری با سایت‌های قمار در خارج از کشور را رد کردم

۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۰۵:۵۸:۰۲
کد خبر: ۱۲۷۳۴۶۲
بازیگران بسیاری از همکاران خود خواسته بودند با من کار نکنند/ پیشنهاد همکاری با سایت‌های قمار در خارج از کشور را رد کردم
محمدامین کریم‌پور با اشاره به موضع‌گیری بسیاری از سینماگران نسبت به ساخت فیلم «حکم تجدیدنظر» تأکید کرد بسیاری از سینماگران و بازیگران از همکاران خود خواسته بودند با او کار نکنند.

محمدامین کریم‌پور، کارگردان فیلم سینمایی «حکم تجدیدنظر»، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: زمانی که برای ساخت این فیلم تصمیم گرفتم و اخبار ابتدایی درباره ساخت آن در برخی رسانه‌ها منتشر شد بسیاری از افراد علیه من موضع گرفتند و حتی شنیدم برخی بازیگران و دیگر سینماگران از همکاران خود خواستند با من همکاری نکنند.

کریم‌پور درباره تأثیر موضع‌گیری‌ برخی سینماگران علیه «حکم تجدیدنظر» در انتخاب بازیگران و همکاری‌اش با آرش عدل‌پرور به عنوان بازیگر گفت: من تأکید داشتم شخص مطرحی نقش اصلی فیلم را بازی کند و شاید اگر موضع‌گیری‌ها علیه فیلم من وجود نداشت انتخاب دیگری داشتم اما امروز که فیلم را می‌بینم به نظرم آرش عدل‌پرور، که پیش از این همکاری هم با هم رابطه دوستانه‌ای داشتیم، با وجود اینکه خواننده است نقشش را به خوبی ایفا کرده و اتفاقاً از هر نظر حتی به لحاظ ظاهری هم مناسب ایفای آن نقش بود و بسیاری از افرادی که این فیلم را دیده‌اند هم به این مسئله تأکید داشتند.

وی افزود: شاید بسیاری به این موضوع نقد داشته باشند نباید خواننده‌ها وارد عرصه بازیگری شوند که موضوعی دیگر است و نیاز به بررسی دارد اما درباره بازی آرش عدل‌پرور در این فیلم فارغ از آن بحث من فکر می‌کنم او عملکرد خوبی داشته است.

این کارگردان در ادامه اظهاراتش تأکید کرد: هر آنچه که در فیلم «حکم تجدیدنظر» درباره قمار می‌بینید صد در صد به طور کامل وجود دارد و من تحقیقات کاملی در این مورد داشتم. منابع من برای تحقیق در مورد این موضوع اینترپل، پلیس فتا و دوستان و رفقایی بودند که در این فضا حضور داشتند. در این سال‌ها که در اینستاگرام فعال بودم اطلاعات بسیاری کسب کردم و حتی پیشنهاداتی برای همکاری با سایت‌های قمار در کشور ترکیه داشتم که این پیشنهادات را رد کردم.

کریم‌پور درباره موضوع اهدای عضو که در فیلم «حکم تجدیدنظر» مطرح می‌شود، گفت: درباره این موضوع هم تحقیقاتی داشتیم اما نسبت به موضوع قمار تحقیقات‌مان بسیار کمتر بود و تنها در این حد کار کردیم اشتباهی در بیان موضوع نداشته باشیم.

او در ادامه اظهاراتش درباره استقبال از فیلم سینمایی «حکم تجدیدنظر» گفت: قطعاً از میزان استقبال از این فیلم رضایت ندارم، فکر می‌کردم استقبال بیشتری صورت بگیرد اما اینطور نشد و فکر می‌کنم یکی از دلایل اصلی‌ این اتفاق میل امروز جامعه به شادی و خندیدن است. مردم امروز بیش از هر چیز علاقه‌مند به دیدن فیلم‌های کمدی هستند چراکه مشکلات اجتماعی و اقتصادی بسیاری امروز برای همه وجود دارد و اتفاقاً به نظرم بهتر است در این شرایط اگر توانش را داریم کاری کنیم که مردم لحظاتی شاد باشند.

این کارگردان درباره فعالیتش در فضای مجازی گفت: دو سال است فعالیت چندانی در اینستاگرام ندارم اما مسلماً اگر دو سال پیش این فیلم ساخته و اکران شده بود مطمئناً یک میلیون نفر آن را می‌دیدند. دو سال پیش پست‌های من در اینستاگرام بالای 6 میلیون بازدید داشت اما در حال حاضر 200 تا 300 هزار بازدید دارد. من وارد عرصه سینما شده‌ام و عدم فعالیتم خودخواسته بوده است.

وی در پایان درباره پروژه‌های بعدی‌اش گفت: در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه‌ای کمدی هستم که پروداکشن سنگین‌تری دارد و اگر سرمایه‌گذار مناسب برای ساخت این فیلم داشته باشم قطعاً به زودی ساخت آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام//

نظر شما