در نشست ستاد رسانه اى و مکتب شهید سلیمانى مطرح شد؛

تمرکز بر شعار مرد میدان و خدمتگزار مردم

۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۱۰:۱۸:۱۲
کد خبر: ۱۲۷۳۶۹۵
تمرکز بر شعار مرد میدان و خدمتگزار مردم
جلسه ستاد رسانه ای مکتب حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیران و نمایندگان ستاد رسانه ای مکتب حاج قاسم و مسئول ستاد حفظ و نشر آثار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، جلسه ستاد رسانه ای مکتب حاج قاسم سلیمانی با اعضای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های مکتب حاج قاسم سلیمانی برگزارشد.

دراین نشست دکتر حمیدرضا شاه آبادی معاون سیما و رئیس ستاد رسانه ای حاج قاسم، بخشی زاده معاون صدا، نوری معاون فضای مجازی، رحمتی سرپرست معاونت استان ها، مجید زین العابدین مدیر شبکه یک و دبیرستاد رسانه ای مکتب حاج قاسم سلیمانی ، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو ، سعید اشناب مدیر شبکه 5 ، حمیدرضا مقدم فر دبیر ستاد برگزاری دومین سالگرد ، حسین قرایی مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی حضور داشتند.

دکتر حمید شاه‌آبادی رئیس ستاد رسانه ای مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در این نشست گفت: ما اینجا جمع نشده‌ایم که برای حاج قاسم کاری کنیم،‌ بلکه جمع شده ایم تا از فواید و برکاتی که می‌توانیم از سفره‌ای که حاج قاسم برای تمامی آزادی‌خوا‌هان جهان پهن کرده است، بهره مند شویم.

وی ادامه داد: رسانه ملی تمام تلاشش بر این است تا ان شالله بتواند مردم عاشق حاج قاسم را با این مکتب بیش تر آشنا کند و یک گام فراتر از تجلیل از یک اسطوره بردارد.

معاون سیما با اشاره به حجم گسترده ای از تولیدات رسانه ای برای ایام سالگرد افزود: قصد داریم مسیری را که حاج قاسم نماد و پرچم دار آن است در زندگی مردم ساری و جاری کنیم.در این مسیر ما به‌دنبال متر و معیار کمی برای تولید آثار و برنامه‌ها نیستیم چرا که مهمتر از آمار، کیفیت و اثرگذاری این تولیدات و انتقال پیام های والا و ارزشی به مخاطبان است.

وی خاطرنشان کرد:دبیرخانه دائمی ستاد رسانه‌ای حاج قاسم با همین هدف تشکیل شده است تا مفاهیم مکتب شهید سلیمانی و نگاه این شهید والا مقام به ولایت و ملت را در طول زندگی پر برکت شان برای همگان تبیین کنیم و بطور نمونه زمانی که نقش ایشان در پیروزی های جبهه مقاومت اسلامی و حمایت از مظلومین برای مردم آشکار و قابل لمس شود مفتخریم که در مسیر روایتگری این دستاوردها موفق بوده ایم.

در این نشست زینب سلیمانی ضمن تشکر از صداوسیما ، هماهنگی و انسجام برنامه ها در آنتن رسانه ملی را مشهود دانست و از همه دست اندرکاران این برنامه ها سپاسگزاری کرد.

وی افزود:سالگرد شهید سلیمانی یک موضوع مناسبتی نیست و نباید یاد شهید سلیمانی را مناسبتی ببینیم و صرفا در سالگرد شهادت به این مکتب بپردازیم و صدا و سیما می تواند با یک برنامه ریزی مناسب این اتفاق را رقم بزند.

دختر شهید سلیمانی با اشاره به تشییع باشکوه سردار دل ها بر ضرورت تبیین چرایی این بدرقه و اهمیت آن تاکید و تصریح کرد: حاج قاسم مردمی، اخلاق مدار و دوستدار و فدایی ملت و نظام بود و همین مردم میزبان مراسم های سالگرد ایشان هستند.

زینب سلیمانی گفت:موضوع مکتب شهید سلیمانی را که حضرت اقا مطرح کرده‌اند باید تببین و آن را تبدیل به گفتمان کنیم.

وی با بیان اینکه امسال هم شعار اصلی سالگرد «مرد میدان» است، ادامه داد: ذیل این شعار بحث خدمتگزاری حاج قاسم به مردم را هم اضافه خواهیم کرد و گوشه ای از کارهایی را که ایشان در مسیر خدمت به مردم ایران انجام داده منعکس خواهیم کرد.

زینب سلیمانی خاطرنشان کرد:حاج قاسم در مصاحبه‌ای در خوزستان گفته بود: «ما مدیون مردمیم» و این روش و منش حاج قاسم می تواند تلنگری به مسئولان باشد.

دراین نشست همچنین معاونان صدا وفضای مجازی و سرپرست معاونت استان ها، گزارش اقدامات معاونت های خود را ارائه کردند.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز