«طهرون» با پایان «سینما، خاطره» به رادیو سوینا رسید

۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۰۹:۲۱:۳۰
کد خبر: ۱۲۷۴۱۱۴
«طهرون» با پایان «سینما، خاطره» به رادیو سوینا رسید
با به پایان رسیدن پادکست «سینما، خاطره»، پادکست «طهرون» با معرفی مکان‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری تهران، از رادیو سوینا پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این گروه در تازه‌ترین فعالیت خود، هر ماه دو پادکست شامل معرفی مکان‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری تهران را در برنامه «طهرون» ارائه می‌کند.

سوینا (سینمای نابینایان) روز پنجشنبه ۲۵ آذر ماه، اولین قسمت از «طهرون» را با عنوان «ابن بابویه؛ نمایش بی‌تمام» منتشر می‌کند.

این برنامه روز پنجشنبه ساعت ۱۹ از رادیو سوینا پخش خواهد شد و پس از آن، در پایگاه اینترنتی سوینا در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

پژمان تیمورتاش، سردبیر و نویسنده این مجموعه پادکست است. افشین زی‌نوری، گوینده و دوبلور، اولین قسمت «طهرون» را روایت کرده و فرزانه ابراهیم‌زاده، پژوهش این مجموعه را انجام داده است.

پادکست «طهرون» با حمایت شیرین موسوی و آرزو غفاری، زیر نظر گلاره عباسی مدیر و موسس سوینا تولید می‌شود. تدوین این پادکست به عهده اسد وجودی است.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سوینا به نشانی www.sevinagroup.com به برنامه‌های رادیو سوینا دسترسی داشته باشند.

«طهرون» پنجشنبه‌ها به صورت یک هفته در میان از رادیو سوینا منتشر خواهد شد.

سوینا را در آدرس‌های زیر دنبال کنید:

www.sevinagroup.com

T.me/sevinagroup

T.me/radio_sevina

www.instagram.com/sevinagroup

www.aparat.com/sevinagroup

https://www.youtube.com/channel/UCs2-CtvQ8W3YZ2M7Xy8DQHQ

https://twitter.com/sevinagroup

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز