بررسی کارکرد صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی در «به اضافه ورزش»

۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۲:۲۸
کد خبر: ۱۲۷۴۳۴۵
بررسی کارکرد صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی در «به اضافه ورزش»
برنامه امروز «به اضافه ورزش» رادیو ورزش به بررسی موضوع کارکردهای صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی می‌پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور با هدف تکریم و حمایت از قهرمانان، پیشکسوتان، نابینایان و ناشنوایان، معلولان و جانبازان ورزشی دارای عناوین قهرمانی المپیک و پارالمپیک، جهانی، آسیایی، پاراآسیایی و ملی غیرشاغل و فاقد درآمد مستمر و مشخص، در فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی با استفاده از منابع و امکانات موجود قرار گرفته است.

هدف از تشکیل صندوق یاد شده، حمایت و پشتیبانی سازمان یافته مؤثر و مستمر از اعضا و نیز کلیه اشخاص تأثیرگذار در اعتلاء، توسعه و ترویج ورزش و همچنین ایجاد یکپارچگی و ساماندهی کلیه اقداماتی است که به عنوان حمایت و پشتیبانی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در راستای حفظ و ارتقاء جایگاه اجتماعی و فرهنگی ایشان از طریق فعالیت های اقتصادی، تجاری و ارائه تسهیلات مالی و بیمه ای و غیره صورت می گیرد.

برنامه امروز «به اضافه ورزش» به موضوع کارکردهای صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی می‌پردازد.

عنایت الله آتشی و نادر فریادشیران از پیشکسوتان ورزشی، سید مصطفی ابطحی مدیر عامل صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی از میهمانان امروز برنامه هستند.

همچنین برنامه با گزارشی از امید فراغت و هوتن خداپرست همراه است.

به اضافه ورزش، کاری از گروه جامعه رادیو ورزش به تهیه کنندگی صدف سبحانی، گویندگی شهرام نوروزی و هماهنگی بهنام روان پاک، امروز ۲۴ آذر ماه از ساعت ۱۲ به مدت ۶۰ دقیقه از موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز