گزارش ۳۵ هزار معضل شهری به شهرداری پایتخت/ پاکسازی و بازپیرایی ۱۲۴ نقطه تهران در روز

۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۳:۲۱
کد خبر: ۱۲۷۴۳۴۷
گزارش ۳۵ هزار معضل شهری به شهرداری پایتخت/ پاکسازی و بازپیرایی ۱۲۴ نقطه تهران در روز
مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما درباره طرح تحول نگه‌داشت شهر توضیحاتی داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ رضا محمدی در برنامه «سلام تهران» درباره طرح تحول نگه‌داشت شهر به عنوان اولین طرح در دوره جدید شهرداری تهران، گفت: شهر موجودی زنده و پویاست که مدام به رسیدگی و بازپیرایی نیاز دارد. شهرداری تهران برای اینکه بداند شهر را در چه شرایطی تحویل می‌گیرد و به منظور اطلاع از مهمترین درخواست و نیازهای مردم، طرح تحول نگه‌داشت شهر را تدوین و اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه در طول اجرای این طرح ۳۵ هزار معضل به شهرداری گزارش شده است، تصریح کرد: در چند سال اخیر، علاوه بر بحث توسعه، در نگه‌داشت هم کوتاهی شده است. خاموش بودن و نبود ایمنی در پل‌های مکانیزه، تعمیرات خیابان و پیاده‌روها، حل معضل چاله‌ها در سطح شهر، لایروبی و تعمیر انهار و نیز جمع‌آوری و ساماندهی ۲۰۰۰ خودروی رها شده در سطح شهر، از مهمترین مشکلات گزارش شده از سوی شهروندان بوده است که بنا به دستور شهردار، باید در مدت زمان بسیار کوتاه حل شود.

محمدی با اشاره به آغاز طرح تحول نگه‌داشت شهر از ۲۲ آبان و پایان آن در ۲۲ دی ماه، اظهار داشت: هر روز ساعت ۷ صبح در ۱۲۴ نقطه از شهر عملیات انجام می‌شود. نحوه کار هم به گونه‌ای است که معضلات یک نقطه در یک عملیات می‌بایست به صورت کامل رفع گردد و هیچ نواقصی در آنجا باقی نماند.

این مدیر شهری با اشاره به اجرای طرح قرار خدمت در روزهای پنجشنبه هر هفته، گفت: در این طرح مدیران شهری از جمله آقای زاکانی با تیم عملیات همراه می‌شوند و مشکل را رفع می‌کنند. این عملیات هر روز صبح از درب منزل یکی از شهیدان آغاز و به نام او متبرک می‌شود.

گفتنی است برنامه «سلام تهران» برنامه صبحگاهی گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی با اجرای مصطفی امامی و صدیقه مرادی روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز