بررسی موضوع وحدت حوزه و دانشگاه در «راه نرفته»

۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۹:۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۲۷۵۱۲۵
بررسی موضوع وحدت حوزه و دانشگاه در «راه نرفته»
دکتر حسن بنیانیان عضو ستاد اجرایی نقشه مهندسی فرهنگی کشور و دکتر اسحاقی استاد دانشگاه تهران درباره مولفه های وحدت حوزه و دانشگاه در رادیو ایران می گویند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ احمد یوسفی تهیه کننده ویژه برنامه «راه نرفته» گفت: بیست وهفتم آذرماه، یادآور عروج سرخِ مجاهدی خستگی ناپذیر و عالمی ربانی، یعنی آیت اللّه مفتح، است که از پیشروان اندیشه وحدت حوزه و دانشگاه بود.

وی ادامه داد: این شهید والامقام در راه تحقق این اندیشه و آرمان بلند که از اندیشه بلند امام راحل رحمه الله برخاسته بود، تلاش های بی وقفه ای انجام داد.

یوسفی افزود: به پاس فعالیت های چشم گیر شهید مفتح در راه تحقق وحدت حوزه و دانشگاه و لزوم ارتباط، همکاری و هم فکری این دو قشر اندیشمند، روز ۲۷ آذر که سالروز شهادت دکتر مفتح نیز می باشد روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گذاری شده است.

این تهیه کننده رادیویی تصریح کرد: برنامه «راه نرفته» در ابتدا به آسیب شناسی مسیر طی شده در چهار دهه گذشته می پردازد و سپس از مسیری می گوید که در گام دوم انقلاب اسلامی باید طی شود.

این برنامه با حضور دکتر حسن بنیانیان عضو ستاد اجرایی نقشه مهندسی فرهنگی کشور و دکتر اسحاقی استاد دانشگاه تهران و با اجرای زهرا تقی ملا امروز، شنبه ساعت ۲۰:۳۵از رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز