امیر یاسمنی عنوان کرد:

موضوعات جشنواره برای شرکت‌کنندگان گنگ بود/ استیکر خلاء پیام‌رسان‌ها را پر کرد

۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۰۵:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۵۴۳۴
موضوعات جشنواره برای شرکت‌کنندگان گنگ بود/ استیکر خلاء پیام‌رسان‌ها را پر کرد
داور سومین دوره جایزه سال «استیکر» درباره کیفیت آثار ارسال شده در دور اول مسابقه و داوری استیکرها توضیح داد.

امیر یاسمنی، عضو هیات داوران سومین دوره جایزه سال «استیکر»، در گفت‌وگو با خبرنگار برنا درباره کیفیت آثار این دوره از مسابقه گفت: در بخش‌های ویژه ایران‌خودرو و اراضی عباس‌آباد آثار خوب و مرتبطی دریافت کردیم، البته از نظر ‌کمیت تعداد دلخواه به دست ما نرسید اما به لحاظ کیفیت آثار ارسالی خوب بودند.

او درباره چالش داوری این دوره توضیح داد: فکر می‌کنم موضوع ایران فرهنگی هم برای طراحان و هم برای داوران در این دوره کمی چالش داشت زیرا هنرمندان کمتر به مفهوم ایران فرهنگی توجه کرده بودند یا تحقیقات کمی روی این موضوع انجام داده بودند و در نتیجه آثار ارتباط کمی با این موضوع داشتند.

عضو هیات انتخاب جایزه استیکر در ادامه پیشنهاد کرد: در دو دوره گذشته موضوع ما آزاد بود و نتیجه بهتری گرفتیم زیرا هر هنرمند براساس نگرش و سلیقه خودش در جشنواره شرکت می‌کرد‌، اما در سومین‌ دوره جشنواره ما موضوع خاصی مشخص کردیم و فکر می‌کنم اجرای این موضوعات برای عده‌ای سخت بود. پیشنهاد من این است که دوباره موضوع آزاد را برای جشنواره تکرار کنیم زیرا در این‌ صورت هم تنوع آثار بیشتر می‌شود و هم هنرمندان راحت‌تر در جشنواره شرکت خواهند کرد.

این‌ هنرمند خاطرنشان کرد: حضور برگزیدگان‌ دوره‌‌های قبل جشنواره در هیات انتخاب امسال قدم بزرگی بود، از این بابت که شرکت‌کنندگان هم در روند جشنواره دخیل بودند و در فرایند داوری آثار شرکت داشتند. این‌ مساله برایشان جذاب و خوشایند است و از طرفی موجب تنوع سلیقه و رعایت عدالت در داوری می‌شود.

او درباره اهمیت تداوم برگزاری این جشنواره که توسط پیامرسان آیگپ برگزار می‌شود، اظهار کرد: جشنواره استیکر نسبت به دو دوره قبل پخته‌تر شده است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، زیرا در سال‌های آینده بهتر می‌توانیم از تجربیاتی که به دست آوردیم، استفاده کنیم و باید تاکید کنم این رویداد خلایی که در پیام‌رسان‌های داخلی مرتفع کرد.

یاسمنی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم پک‌هایی که برای دور بعدی مسابقه ارسال می‌شوند حدنصابی از کیفیت را داشته باشند و به این صورت بتوانیم جشنواره خوبی برگزار کنیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز