بررسی تخصیص بودجه سال ۱۴۰۱ در «ایران امروز»

۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۴:۵۴
کد خبر: ۱۲۷۶۵۱۴
بررسی تخصیص بودجه سال ۱۴۰۱ در «ایران امروز»
برنامه «ایران امروز» سه شنبه با حضور کارشناسان و صاحب نظران به بررسی تخصیص بودجه سال 1401 به فعالیت های پژوهشی و شرکت های دانش بنیان می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مریم بانو فطرتی تهیه کننده برنامه «ایران امروز» سه شنبه ها گفت: کشور با شرایط اقتصادی خاصی روبه‌رور است، طبعاً شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیانی که خود را با این شرایط وفق داده‌اند و محصولات خلاق و دانش‌بنیان تولید می‌کنند، بازیگران اقتصادی ارزشمدی برای کشور محسوب می‌شوند و باید نیازمندی‌های آنان را مد نظر قرار داد.

وی ادامه داد: شرکت‌های خلاق، می‌توانند فعالیت‌های بسیار اثربخشی برای اقتصاد کشور داشته باشند و همچنین از پتانسیل‌های اشتغال‌زای بسیار خوبی خصوصاً در حوزه‌های مانند گردشگری، میراث فرهنگی، تولید نرم افزار و گیاهان دارویی برخوردار هستند.

فطرتی افزود: از همین رو در این برنامه، میزبان دکتر مژگان خانلو سخنگوی سازمان برنامه و بودجه دکتر سحر شجاعی مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان و دکتر سید محسن اصغری دانشیار بیوشیمی دانشگاه تهران خواهیم شد و در خصوص تخصیص بودجه سال 1401 به فعالیت های پژوهشی و شرکت های دانش بنیان  گفت و گو خواهیم کرد.

گفتنی است «ایران امروز» سه شنبه ها از گروه دانش واقتصاد به تهیه کنندگی مریم بانو فطرتی و اجرای احمد طبعی ساعت 12:40 از رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز