زندگی حرفه ای دکتر غلامرضا پورمند مستند رادیویی شد

۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۹:۴۹
کد خبر: ۱۲۷۶۸۷۷
زندگی حرفه ای دکتر غلامرضا پورمند مستند رادیویی شد
برنامه « مستند فرهنگ» امشب چهارشنبه یکم دی ماه به پخش بخش هایی از زندگی حرفه ای دکتر غلامرضا پورمند، متخصص اورولوژی و پیوند کلیه اختصاص دارد .

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دکتر غلامرضا پورمند، متخصص اورولوژی و پیوند کلیه از چهره‌های ماندگاری است که  زندگی ایشان سوژه‌ی برنامه « مستند فرهنگ» امشب است .

او از اولین کسانی‌یه که پیوند کلیه از جسد رو درایران انجام داده است .

دکتر غلامرضا پورمند فارغ‌التحصیل رشته ارولوژی دانشگاه تهران و فلوشیپ پیوند کلیه از انگلستان یکی از محققان برتر، ارولوژیست نمونه سال و بنیان‌گذار دستگاه سنگ‌شکن کلیه در کشور است که ۷۰ طرح پژوهشی و بیش از ۱۳۱ مقاله علمی در علوم پزشکی منتشر کرده است، دارای H index ۲۸ است. او که سابقه ریاست بیمارستان سینا  و مرکز تحقیقات ارولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران را در کارنامه خود دارد

وی سال ۱۳۲۵ در اهواز متولد شد. فارغ التحصیل در رشته ارولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۳۵۷  و دو فلوشیب در آمریکا و انگلستان طی سال های ۱۹۸۴ و ۱۹۹۲ اخذ کرده است . پس از طی تحصیلات متوسطه در سال ۱۳۴۴ تحصیلات آکادمیک خود را در دانشکده پزشکی اهواز آغاز کرد و در سال ۱۳۵۱ به عنوان پزشک عمومی فارغ التحصیل شد. سپس دوره ارولوژی را طی سالهای ۱۳۵۳ تا ۱۳۵۷ در دانشگاه علوم پزشکی تهران سپری  و به منظور ادامه تحصیل به آمریکا عزیمت کرد.

این مستند رادیویی ساعت ۲۰:۰۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز