نمایشگاه بین‌المللی«۲۴ ساعت»در گالری ایده

۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۳:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۷۲۲۰
نمایشگاه بین‌المللی«۲۴ ساعت»در گالری ایده
نمایشگاه بین‌المللی«24 ساعت» به میزبانی گالری ایده و با شرکت هنرمندانی از سرتاسر جهان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نمایشگاه بین‌المللی پروژه 24 ساعت، با نمایش آثاری از هنرمندان برجسته‌ای از سرتاسر جهان، جمعه این هفته در گالری ایده برگزار خواهد شد.

پروژه ۲۴ ساعت، با هدف مستندسازی بشریت و احساسات انسانی در یک روز مشخص و بالا بردن آگاهی درباره مشکلات جهانی و ایجاد تغییرات مثبت در دنیا با حمایت خیریه­ ها آغاز به کار کرده و امروز در فضای هنر عکاسی در جهان بسیار شناخته شده است. تاکنون بیش از ۱۹۲۰۰ نفر از ۸۲۶ شهر از ۱۰۰ کشور در این پروژه شرکت کرده­اند و ۲۶ نمایشگاه در کشورهای مختلف برپا شده است.

در نمایشگاه بین‌المللی پروژه 24 ساعت در گالری ایده، قرار است آثار 60 هنرمندی که به مرحله نهایی این رویداد بین‌المللی راه یافته‌اند مورد بازدید عموم قرار گیرد. هیئت داوران پروژه «24 ساعت» را علی قلم‌سیاه، راگو رای، کیارنگ علایی، آوانی رای، فرهود نصیری، رنزو گرانده، الخاندرو مارتینز، فلور لوپز و ناتالی سایاگو تشکیل می‌دهند. سفیران پروژه ۲۴ ساعت در تهران، سارا هاشمی و محمدمهدی ملک هستند و رئیس سفیران این پروژه فرهود نصیری بوده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از نمایشگاه پروژه 24 ساعت، از روز جمعه 3 دی تا 15دی 1400هر روز از ساعت ۱۶ الی 21 به گالری ایده به آدرس: تهران، خیابان کریمخان، خیابان خردمندشمال، خیابان هجدهم، پلاک 26 مراجعه نمایند.

انتهای پیام//

نظر شما