ویژه برنامه های گرامی‌داشت سالگرد شهید سلیمانی

۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۴:۱۲:۱۷
کد خبر: ۱۲۷۸۰۷۷
ویژه برنامه های گرامی‌داشت سالگرد شهید سلیمانی
شبکه جام جم برنامه های ویژه را برای دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی تدارک دیده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حادثه ای غیرقابل باور و تلخ ملت ایران یکی از فرماندهان بزرگ و رشید خود را از دست دادند. فرمانده ای که در دوران دفاع مقدس همواره شجاعت هایش زبانزد بود و برای دفاع از حریم حضرت زینب (س) نیز تلاش های فراوانی کرد.

شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی داغی بزرگ را بر دل های ملت ایران و تمام ظلم ستیزان عالم گذاشت و هنوز هم مردم داغدار این شهید بزرگوار هستند.

در آستانه فرا رسیدم دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی شبکه جام جم نیز مانند دیگر شبکه های تلویزیون بخش های ویژه را برای پخش در این ایام تدارک دیده است.

مستندهای محاصره ۳۶۰ درجه، سردار بی سر، دو نیمه ماه، یک روز جمعه، ژنرال، مردی با آرزوهای بزرگ، درب چهارساله خیبر، آغاز پرواز، اوایل ژانویه، مکتب سلیمانی در روستای قنات ملک، راز خوشبختی و سردار دل ها از جمله برنامه هایی است که در بازه زمانی ۱۷ آذر تا ۱۴ دی در کنداکتور این شبکه قرار دارد.

مستند فاخر ذوالفقار نیز به مدت ۲۰ دقیقه

به مناسبت شهادت حاج قاسم درگروه سیاسی این شبکه تولید می شود که در آن ضمن بیان ابعاد مختلف شخصیت برجسته حاج قاسم نقش او در جهان اسلام و محور مقاومت بررسی و دیدگاه شخصیت های خارجی در مورد شخصیت حاج قاسم بیان می شود.

به علاوه کلیپی با عنوان نوجوانان حاج قاسم توسط گروه فرهنگی شبکه جام جم تهیه و تدوین شده که در این ایام پخش خواهد شد.

ویژه برنامه ای با محتوای تعاملات شهید سلیمانی با آستان قدس رضوی و خادمان امام رضا (ع) نیز به همت این آستان تولید شده که آنتن شبکه جام جم میزبان آن خواهد بود.

همچنین در ایام مذکور برنامه های ثابت شبکه با عناوین صبح پارسی، شب نشینی استان‌ها و کنکاش به صورت ویژه به دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی خواهند پرداخت.

برنامه در ایران شبکه جام جم نیز گزارشی را از برپایی شب شعر حاج قاسم تهیه و پخش خواهد کرد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز