جواد نوروزبیگی:

پروسه فیلمبرداری «برادران لیلا» ادامه دارد و این فیلم به جشنواره فیلم فجر نمی‌رسید

۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۹۹۷۸
پروسه فیلمبرداری «برادران لیلا» ادامه دارد و این فیلم به جشنواره فیلم فجر نمی‌رسید
«جواد نوروزبیگی» تهیه‌کننده فیلم «برادران لیلا» عنوان کرد: در جشنواره امسال علاقه‌مند بودم تا فرم جشنواره را پر کنم ، ولی زمانیکه فیلمبرداری کار به پایان نرسیده، بدیهی است که فرم را پر نکنم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «جواد نوروزبیگی» تهیه‌کننده فیلم «برادران لیلا» به کارگردانی «سعید روستایی» درباره دلیل عدم حضور این فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر گفت: سعید روستایی پیش از این اعلام کرده بود که فیلم برادران لیلا به دلیل تمام نشدن پروسه فیلمبرداری کار به جشنواره چهلم نخواهد رسید و همچنان نیز این فیلم درگیر فیلمبرداری است.

او ادامه داد: در ادوار مختلف جشنواره فیلم فجر فیلم‌هایم را به دبیرخانه جشنواره رساندم و گاه این فیلم‌ها مورد تایید هیات انتخاب این رویداد سینمایی نبوده است، اما در هیچ سالی جشنواره فیلم فجر را تحریم نکرده‌ام.

این تهیه‌کننده با اشاره به تکذیب شایعه‌های رسانه‌ای رد شدن فیلم توسط هیٲت انتخاب گفت: در جشنواره امسال نیز علاقه‌مند بودم تا فرم جشنواره را پر کنم ، ولی زمانی که فیلمبرداری کار به پایان نرسیده، بدیهی است که فرم را پر نکنم. نه در این دوره و نه هیچ‌دوره دیگری، مقابل جشنواره فیلم فجر به عنوان مهم‌ترین رکن سینمای ایران نخواهم ایستاد.

انتهای پیام //

نظر شما