در شبکه العالم

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه مهمان «من طهران» شد

۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۹:۳۵
کد خبر: ۱۲۸۰۳۵۲
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه مهمان «من طهران» شد
کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، مهمان «من طهران» شبکه العالم بوده و در خصوص پی گیری های انجام شده در رابطه با پرونده ترور شهید «حاج قاسم سلیمانی» و یارانش و ترورهای اخیر دانشمندان هسته ای و نیز ابعاد مختلف موانع توافقات هسته ای بین ایران و آمریکا گفت و گو خواهد کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه از «من طهران» شبکه العالم با دعوت از کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران به بررسی دستاوردهای پی گیری های انجام شده در پرونده ترور «حاج قاسم سلیمانی» و ترورهای اخیر دانشمندان هسته ای در ایران و نیز موانع اصلی در حصول و تداوم توافق هسته ای بین ایران و آمریکا و نیز شروط جدید برای دستیابی به آن خواهد پرداخت.  

آخرین وضعیت پرونده ترور شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس، اقدامات انجام شده در خصوص پرونده شهدای ترور و نقش سازمان منافقین در ترور 17000 شهید و نیز پرونده های مفتوح حقوق بین المللی که پی گیری آن در دستور کار قرار گرفته است از موضوعاتی است که در این گفت و گو مطرح و تشریح خواهد شد.

همچنین کلیت ماجرا از خروج متکبرانه ترامپ از برجام تا اصرار بر بازگشت به برجام توسط بایدن در شرایط دولت جدید، دستاوردهای مذاکرات دولت روحانی در وین طی 6 دوره، ارزیابی آینده مذاکرات اخیر و شرایط محقق شدن آن، از جمله مباحثی است که مهمان برنامه به آن پاسخ خواهد داد.

«من طهران» به تهیه کنندگی میرزا باقری و اجرای محمد باقر حیدری، تولید شبکه العالم،  8 دی ماه ساعت 21 به وقت تهران به روی آنتن شبکه العالم خواهد رفت.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز