به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

پخش چند مستند و ویژه برنامه در رسانه ملی

۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۰۵:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۰۳۶۱
پخش چند مستند و ویژه برنامه در رسانه ملی
ستاد رسانه ای مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی با هم افزایی تمامی حوزه ها و معاونت های برنامه ساز رسانه ملی، برنامه های مختلفی را به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها روانه آنتن می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ستاد رسانه ای مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی با هم افزایی تمامی حوزه ها و معاونت های برنامه ساز رسانه ملی، برنامه های مختلفی را به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها روانه آنتن می کند.

به گزارش ستاد رسانه ای مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی ، پوشش لحظه به لحظه حضور اقشار مختلف مردم در مزار شهداى کرمان و شهید حاج قاسم از شبکه های مختلف در دستور کار رسانه است.

ویژه برنامه «ملک سلیمان» با استقرار دو استودیوى سیار و برقراری ارتباط زنده از مزار شهدای کرمان و حاج قاسم در سطح شبکه هاى ملى، استانى و برون مرزى ، روانه آنتن شبکه های تلویزیونی و رادیویی خواهد شد. شبکه هاى رسانه ملى از روز شنبه تا دوشنبه از پیش ظهر تا حوالى نیمه شب در ارتباط هاى زنده و بصورت متناوب مخاطبان را در جریان حال و هواى مزار شهداى کرمان قرار خواهند داد.

مراسم بزرگداشت لحظه شهادت در فرودگاه‌ بغداد بامداد ۱۲ دی از شبکه هاى ۳ و ۵ پخش مى شود و نیز شبکه یک از مزار شهید سلیمانی در کرمان در دستور کار دارد.

چند ده عنوان مستند جدید مرتبط با شهید سلیمانی و مقاومت در جدول پخش شبکه ها پیش بینی شده که در چند روز اخیر با پخش مستند "خاطرات آن مرد" آغاز شده است و طی روزهای آینده هم مستندهای تازه دیگری از شبکه های رسانه ملی به روی آنتن خواهد رفت.

مستند هاى ویژه "خانه مادری " درباره بیت الزهرا سلام الله علیها در کرمان، مجموعه "روایت حبیب " " ۷۲ ساعت آخر زندگی حاج قاسم " و روایت نزدیکان و خانواده ایشان ، «خاطرات آن مرد» و «سردار دل ها»‌ علاوه بر پخش از شبکه های سراسری، در دستور کار شبکه های استانی قرار گرفته است.

بنا بر این‌ گزارش،شبکه هاى رسانه ملى علاوه بر تولیدات رسانه اى خود مراسم هاى اصلى و جانبى ویژه دومین سالگرد را که به همت دیگر نهادهاى فرهنگى و بخش هاى مردمى برگزار مى شود،پوشش خواهند داد.

مراسم پیشکسوتان دفاع مقدس دهم دی ماه از شبکه افق روى آنتن مى رود.

همایش بزرگ دختران حاج قاسم از شبکه های ۳ و امید و محفل انس با قرآن در مزار شهدای کرمان ۱۱ دی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

دو همایش علمی مکتب حاج قاسم یکشنبه ۱۲ دی ماه از شبکه ۴ و همایش بزرگ ورزشکاران در باغ موزه دفاع مقدس ، یکشنبه ۱۲ دی ماه از شبکه ۳ و ورزش پخش می شود.

مراسم سالگرد شهید سلیمانی که در مصلای تهران با حضور رئیس جمهور برگزار می شود در ۱۳ دی ماه مصادف با سالروز شهادت شهید سپهبد سلیمانی ساعت های ۱۳:۳۰ تا ۱۵ از شبکه دو و ۱۵ تا ۱۶:۳۰ از شبکه یک سیما پخش می شود.

مراسم سالگرد در کرمان با حضور سردار سلامی ۱۶ دی ماه از شبکه ۳ روانه آنتن می شود.

تشییع سراسری شهداى گمنام، پنج شنبه هفته آینده ۱۶ دی ماه و همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) در تهران و برخی شهرستان ها به طور کامل از شبکه های ۱ و ۳ و ۵ پوشش داده می شود.

مراسم تکریم مدافعان سلامت و طرح ملی شهید سلیمانی نیز ۲۰ دی ماه از شبکه سلامت به روی آنتن می رود.

گزارش هاى خبرى معاونت سیاسى با موضوع مراسم اصلى و جانبى در تهران و کرمان و دیگر شهرهاى کشور و کشورهاى محور مقاومت عراق ،لبنان، سوریه، یمن ،افغانستان در سالگرد شهادت پخش می شود.

بر اساس این گزارش؛ شبکه تلویزیونی اینترنتی «مرد میدان» با هدف شناخت مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی و فرهنگ ایثار و مقاومت بر بستر تلوبیون و وسانه سپهر فعال شده است.

بر اساس این گزارش ، از گنجینه آرشیو مرکزى رسانه ملی، تصاویری مرتبط با حاج قاسم گردآورى شده و برای تولید آثار مستند و میان برنامه در اختیار برنامه سازان قرار گرفته است.

همچنین حمایت رسانه اى از پویش هاى مردمى همچون اهداى خون، نذر آب و نان به نیت حاج قاسم از دیگر برنامه های ویژه این ایام است.

علاوه بر شبکه های تلویزیونی، «رادیو مقاومت» ٢٤ ساعته به موضوع مکتب و مقاومت می پردازد.

گفتنی است برنامه هاى امسال با هم افزایى تمامى حوزه ها و معاونت هاى برنامه ساز رسانه ملى به صورت یکپارچه طراحى شده و در تعامل با مکتب بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های شهید سلیمانی و دیگر نهادهای فرهنگى کشور از قاب رسانه ملی پخش می شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز