نخستین رقابت‌های چوگان بانوان اصفهانی موضوع جهان ورزش

۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۳:۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۲۸۰۵۵۷
نخستین رقابت‌های چوگان بانوان اصفهانی موضوع جهان ورزش
در برنامه امروز جهان ورزش (چوگان و سوارکاری) به موضوع رقابت‌های چوگان بانوان که برای نخستین بار در استان اصفهان برگزار می‌شود، می‌پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه جهان ورزش (چوگان و سوارکاری) این هفته به موضوعات رقابت‌های چوگان بانوان که برای نخستین بار در استان اصفهان برگزار می‌شود، فعالیت‌های چوگان این استان در ماه‌های اخیر و مسابقات هیات سوارکاری جزیره کیش صحبت می‌کند.

علی سیفی ریاست هیات سوارکاری جزیره کیش، امید مُشَیدی مسئول فنی هیات سوارکاری این جزیره، جعفری رئیس هیات استان اصفهان و خانم یاوری نائب رئیس بانوان استان اصفهان، به موضوع برنامه پرداخته و مطالبی را در این خصوص عنوان می‌کنند.

ارائه آخرین اخبار ایران و جهان، ارائه آخرین رویدادهای هفته گذشته و بسته‌های گزارشی چوگان و سوارکاری از دیگر بخش‌های برنامه است.

جهان ورزش (چوگان و سوارکاری) کاری از گروه مسابقات به تهیه کنندگی رابعه اقدامی، گویندگی غلامعلی پیرایرانی، کارشناسی رامین شفیعی، گزارشگری پرنیان مددی و مجید عظیمی و سارا صالحی امروز ۱۰ دی ماه از ساعت ۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه از موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز رادیو ورزش پخش می‌شود.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز