مجید نصیرایی در گفت‌وگو با برنا

عملکرد وزارت ارشاد تا امروز قابل دفاع و امیدوارکننده است

۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۵:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۰۹۸۵
عملکرد وزارت ارشاد تا امروز قابل دفاع و امیدوارکننده است
مجید نصیرایی با اشاره به اینکه نوع نگاه، سیاست و مسیری که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ترسیم کرده نشان از تحولات جدی در عرصه فرهنگ و هنر دارد، تأکید کرد که تا امروز عملکرد وزارت ارشاد قابل دفاع و امیدوارکننده است.

مجید نصیرایی، نماینده فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا اظهار داشت: در حال حاضر ارزیابی چندانی درباره عملکرد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نداشتم اما در برخی موضوعات عملکرد وزیر را رصد کردم. به نظر من در ارتباط با حوزه نشر، فعالان رسانه و سینما پیگیری‌هایی صورت گرفته که می‌توان آن‌ها را کاملاً مثبت ارزیابی کرد.

نصیرایی خاطرنشان کرد: به طور کل نگاه و رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه فرهنگ و هنر را خوب می‌دانم و فکر می‌کنم فرصت مغتنمی فراهم شده تا تفکر و نوع نگاه را در حوزه فرهنگ و هنر تقویت کنیم و در این راه باید بدانیم که ضعف‌ها و کمبود‌ها در یک روز یا یک شب ایجاد نشده که انتظار داشته باشیم به همین سرعت بهبود یابد. قطعاً در راستای تقویت فرهنگ عمومی کشور در حال حاضر مهم نوع نگاه، سیاست و مسیری است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ترسیم کرده و با توجه به شناختی که نسبت به محمدمهدی اسماعیلی پیدا کرده‌ام فکر می‌کنم در مسیر تحول قرار داریم تا به سمت اهداف مهم برویم. از این جهت عملکرد وزارت ارشاد در این مدت کوتاه قابل دفاع و امیدوارکننده است.

وی افزود: هر جا که انتظار است که تحول شکل بگیرد مهم‌ترین عنصر نیروی انسانی است و به طور قطع این نیروی انسانی است که انتظارات را محقق می‌کند و در این جهت به نظر من باید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عملکردش با سرعت بیشتری همراه باشد چرا که همچنان در خیلی از بخش‌ها آن نوع نگاه هنوز حاکم نشده و امیدواریم که وزیر محترم به این موضوع توجه داشته باشند.

نصیرایی در پایان تأکید کرد: در حوزه هنر، سینما، موسیقی و تئاتر هم باید توجهات ویژه‌ای صورت بگیرد چرا که همه این‌ عناصر امروز بیشترین تأثیر را در عرصه‌ فرهنگ عمومی دارند و اگر قرار است وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نقشی سازنده در تقویت فرهنگ عمومی داشته باشد توجه ویژه به هنر یکی از اصلی‌ترین اولویت‌هاست.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز