وزیر فرهنگ به تماشای تئاتر «تا اشکستان» نشست

۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۵:۱۶:۰۱
کد خبر: ۱۲۸۱۰۰۴
وزیر فرهنگ به تماشای تئاتر «تا اشکستان» نشست
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در مجموعه تئاترشهر به تماشای نمایش «تا اشکستان» که به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به صحنه رفته، نشست.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  دکتر محمدمهدی اسماعیلی شامگاه جمعه علاوه بر تماشای تئاتر« تا اشکستان»، همچنین با حضور در پشت صحنه تئاتر«تا اشکستان» به نویسندگی و کارگردانی حمید حرا ،ضمن عرض خسته نباشید تقدیر از تمامی هنرمندانی که در تولید و اجرای این اثر نمایشی فاخر مذهبی هنرآفرینی کردند از حضور این اثر نمایش در چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر استقبال کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه این دیدار در گفتگویی دربار میزان و تخصیص بودجه جشنواره و همچنین تلاش برای گستردگی برگزاری آن در استان‌های مختلف تاکید کرد: امسال برای افزایش کیفیت جشنواره هیچ محدودیتی نداریم.

اسماعیلی به افزایش کیفیت برگزاری این رویداد اشاره کرد و گفت: همکاران‌مان در اداره‌کل هنرهای نمایشی و دبیرخانه جشنواره، هر درخواستی در راستای افزایش کیفیت این رویداد داشته باشند، آمادگی داریم که خواسته‌هایشان را برآورده کنیم.

به گزارش روابط عمومی وزارت فرهنگ،«تا اشکستان»؛ نمایشی است که از اول دی ماه به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اجرای خود را در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر آغاز کرده و تا ۱۷ دی ماه همه روزه از ساعت ۱۹ به مدت زمان ۱۰۵ دقیقه میزبان علاقه‌مندان به نمایش‌های مذهبی است.

همچنین چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۱۰ تا ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسین مسافرآستانه در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز