نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با برنا

برنامه‌ریزی برای حل معضل کاغذ و توجه ویژه به تشکل‌های مردم‌نهاد از اقدامات مثبت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است

۱۴۰۰/۱۰/۱۵ - ۰۵:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۱۳۳۲
برنامه‌ریزی برای حل معضل کاغذ و توجه ویژه به تشکل‌های مردم‌نهاد از اقدامات مثبت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
غلامرضا منتظری با اشاره به اینکه اقدامات ابتدایی صورت گرفته در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قابل دفاع هستند تأکید کرد که برنامه‌ریزی برای حل معضل کاغذ و توجه ویژه به تشکل‌های مردم‌نهاد از اقدامات مثبت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

غلامرضا منتظری، نماینده مردم گرگان و نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: در نشست‌ اولیه‌ای که با دکتر محمدمهدی اسماعیلی داشتیم بنا بر این شد ایشان برای اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مسیر پیش‌رو یک روال صعودی و قابل دفاع داشته باشد چشم‌انداز دستگاه ارشاد را در قالب یک برنامه ارائه کنند.

منتظری خاطرنشان کرد: در نشست دوم کلیات را مطرح کردند و قرار بر این شد برنامه‌های جزئی‌تر و کاربردی‌تر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در جلسات بعدی ارائه شوند که منتظر ارائه این برنامه‌ها از سوی وزیر هستیم. به طور کل وزیر ارشاد تعامل خوبی با کمیسیون فرهنگی مجلس دارد و در حوزه مباحث معیشتی و اقتصادی اهالی فرهنگ و هنرمندان برنامه‌ریزی خوبی از وی شاهد بوده‌ایم که امیدوارکننده است.

وی افزود: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه‌ریزی‌های خود به حوزه فرهنگ عمومی توجه ویژه‌ کرده و در این مورد جایگاه فرهنگ عمومی کاملاً ارتقا پیدا کرده است. یکی از نشانه‌های این مسئله انتصاب دبیر شورای فرهنگی به عنوان یکی از معاونان وزارت ارشاد است که تا امروز شاهد این اتفاق در هیچ دولتی نبوده‌ایم. ترکیب شورا به خوبی تقویت شده و دبیران شورای فرهنگ عمومی با شورای مرکز ارتباط بسیار خوبی دارند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه نشر هم برنامه‌ریزی‌های خوبی دارد و می‌دانم که به دنبال حل مشکل کاغذ است. یکی دیگر از نکات مثبت درباره عملکرد وزارت فرهنگ اهمیت دادن به تشکل‌های مردم‌نهاد است. به‌طور کل نگاه مثبت و امیدواری به وزارت ارشاد دارم ولی باید بدانیم فعالیت و اقدامات وزیر در مرحله آغاز است و باید برای بررسی و ارزیابی دقیق به او و معاونانش وقت بدهیم.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز