استاندار اسبق کرمان در سلام تهران

حاج قاسم با خدا معامله کرد و ماندگار شد

۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۰:۰۲:۵۶
کد خبر: ۱۲۸۱۷۲۵
حاج قاسم با خدا معامله کرد و ماندگار شد
استاندار اسبق کرمان و نماینده مردم سیستان‌وبلوچستان در مجلس شورای اسلامی در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما از خاطرات خود با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ حبیب‌الله دهمرده در برنامه «سلام تهران» با اشاره به اهتمام و شرافت مردم ایران در قدردانی از اسطوره‌هایشان، گفت: حاج قاسم با خدا معامله کرد؛ او دارای اخلاص زیادی بود و همه می‌دانیم کسانی که مخلصانه برای خدا کار می‌کنند، در تاریخ ماندگار می‌شوند. با مردم بسیار مهربان و با اشرار بسیار قاطع بود.

وی با بیان اینکه استان‌های سیستان‌وبلوچستان و کرمان در دهه ۷۰ به صورت مشترک لشکر ثارالله سپاه را تشکیل داده بودند و قرار بود در سال ۷۶ کنگره بزرگداشت ۸۰۰۰ شهید دوران دفاع مقدس استان سیستان و لشکر ثارالله برگزار شود، افزود: من مسئول برگزاری این کنگره بودم و توفیق زیارت حاج قاسم را پیدا کردم. او بسیار وابسته به خانواده‌اش بود، اما یکباره برای دفاع از ارزش‌ها پا روی دلبستگی‌های خود گذاشت.

استاندار سابق کرمان با اشاره به آشنایی قبلی خود با حاج قاسم، تصریح کرد: بعد از رفتن من به کرمان، خوشبختانه ارتباطمان قوی‌تر شد. او عاشق اهل‌بیت به ویژه حضرت زهرا(س) بود. با وجود مسئولیتی که من داشتم و ارتباط نزدیکی که با هم داشتیم، هیچ‌گاه درخواست شخصی از من نداشت. او سرباز ولایت بود و قدر چنین اشخاصی، زمانی که دیگر حضور ندارند شناخته می‌شود. بسیار وابسته خانواده شهدا بود؛ امکان نداشت به دیدار خانواده شهداء نرود. هیچ‌گاه ندیدم که از اختلاف‌نظر و اذیت‌های برخی از افراد گلایه و شکوه کند.

نماینده مردم سیستان‌وبلوچستان در خانه ملت در ادامه خطاب به سردار دلها، گفت: سردار عزیز، جای شما بسیار خالی است. ظرفیت، شأن و منزلت ایران در این حد که الان داریم نیست؛ باید مسئولان خدمت بی‌‌منت به مردم را سرلوحه قرار دهند. رمز موفقیت شما که حسرت نبودنتان به دل مردم نشسته، خدمت بی‌منت بود. شما عزت آزادی‌خواهان بشریت بودی؛ دعا کن که دعای شما در حقّ ما مستجاب شود.

گفتنی است برنامه «سلام تهران» برنامه صبحگاهی گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی با اجرای مصطفی امامی و صدیقه مرادی روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز