سوژه امروز «ایراندخت» مشخص شد

۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۶:۴۸
کد خبر: ۱۲۸۱۸۳۶
سوژه امروز «ایراندخت» مشخص شد
برنامه «ایراندخت» رادیو ورزش امروز به سرمربی جدید تیم والیبال بانوان کشور پرداخته و در این خصوص با نائب رئیس بانوان این فدراسیون گفتگو می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا؛ الساندرا کمپدلی مربی ایتالیایی والیبال روز گذشته و در سیزدهمین روز سفرش به تهران، با محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال دیدار و درباره برنامه‌هایش برای والیبال زنان ایران گفت‌وگو کرد. در این نشست ضمن ارائه گزارشی از ۱۳ روز حضورش در ایران و بازدید از امکانات والیبال زنان ایران، برنامه‌ خود را برای آماده‌سازی تیم‌ ملی والیبال زنان و نظارت بر تیم‌های رده سنی نوجوانان و جوانان توضیح داد.

فریبا محمدیان نائب رئیس بانوان فدراسیون والیبال، میهمان امروز «ایراندخت» است که درباره این سرمربیایتالیایی تیم والیبال زنان ایران مطالبی را عنوان می‌کند.

معصومه کیانی در بسته گزارشی خود در خصوص مجمع انتخاباتی فدراسیون کوهنوردی با محیا دارابی سنگ‌نورد تیم ملی کشورمان صحبت می‌کند.

همچنین مائده علاقه‌مند با حضور در محل تمرین تیم ملی تکواندوی بانوان که برای مسابقات جهانی آماده می‌شوند، با ناهید کیانی ملی پوش این تیم به گفتگو می‌پردازد.

برنامه «ایراندخت» به تهیه کنندگی فتانه سوزنده، گویندگی بتول مرادی، گزارشگری مائده علاقه مند و معصومه کیانی امروز ۱۳ دی ماه از ساعت ۱۴:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز