سمپوزیوم آینده تئاتر ایران برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۰:۵۳:۵۰
کد خبر: ۱۲۸۲۲۴۲
سمپوزیوم آینده تئاتر ایران برگزار می‌شود
دانشکده هنر و گروه آموزشی تئاتر دانشگاه سوره پس از تحولات سالهای اخیر در دانشگاه ، همیشه در پی ارتباط با مراکز حرفه ای و سیاست گزاران هنر بوده تا از این طریق به طرح چالشها و معضلات مهم آموزش هنر و ارتباط این آموزش با فضای حرفه ای بپردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برگزاری سمپوزیوم آینده تئاتر ایران در راستای این اهداف با مشارکت و همکاری مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد، خانه تئاتر ایران و مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری برنامه ریزی شده است.

چهار نشست برای این سمپوزیوم طراحی شده و جمعی از اساتید، پژوهشگران و هنرمندان حرفه ای به طرح دیدگاه های خود خواهند پرداخت.

در روز سه شنبه از ساعت ۱۴ تا ۲۰ دو نشست برگزار خواهد شد: نشست " مدیریت و آموزش توسعه گرا در تئاتر " و سپس " زیبایی شناسی اجرا و سبکهای اجرایی نو "، در روز چهارشنبه نیز به ترتیب دو نشست زیر برگزار خواهد شد: " درام و نظریه های نوین در ادبیات نمایشی" و " مناسبات اقتصادی در آینده تئاتر ایران". سخنرانان نشست اول سه شنبه، دکتر سعید اسدی، دکتر مهرداد رایانی مخصوص، دکتر رحمت امینی، استاد کوروش زارعی و دبیر نشست دکتر اکرم قاسمپور هستند. در نشست دوم سه‌شنبه، دکتر شهرام گیل آبادی، دکتر قطب الدین صادقی، استاد امیر دژاکام و دبیر نشست نیز استاد شکوفه ماسوری حضور خواهند داشت.در نشست اول چهارشنبه، دکتر بهزاد آقا جمالی، دکتر صادق رشیدی، دکتر میترا علوی طلب با دبیری دکتر امیر رضا نوری پرتو و در نشست دوم نیز دکتر هاجر سعیدی نژاد، آقای داوود نامور، دکتر نرگس نراقی به دبیری استاد فرزاد معافی غفاری حضور خواهند داشت.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز