بررسی کودکان و حجاب در رادیو

۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۱:۰۹:۵۱
کد خبر: ۱۲۸۲۲۵۷
بررسی کودکان و حجاب در رادیو
برنامه کودک من با محوریت پاسخگویی سئوالات و دغدغه های والدین روانه آنتن رادیو سلامت می شود و فردا 15 دی ماه به موضوع کودکان و حجاب اختصاص دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فاطمه بی تقصیر، تهیه کننده برنامه کودک من در این باره می گوید: به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) برنامه کودک من به موضوع کودکان و حجاب می پردازد و می گوییم که از چه سنی کودکان باید حجاب را رعایت کنند. در واقع این قسمت از برنامه به آشنایی کودکان با مفهوم و سن مناسب حجاب اختصاص دارد و سهیلا خزاعی عضو گروه سلامت معنوی فرهنگستان علوم پزشکی در این باره صحبت می کند.

 این برنامه از تولیدات گروه بهداشت روان رادیو سلامت است و پاسخگوی سئوالات و دغدغه های والدین است و تلاش می کند به موضوعات مختلف در حوزه بهداشت روان کودک پرداخت شود و اطلاعاتی را در خصوص نحوه رفتار با کودک، آموزش سبک زندگی و مهارتهای ده گانه در اختیار والدین قرار می دهد.

محورهای برنامه شامل آموزش مهارت هایی در حوزه های خودآگاهی، همدلی، روابط بین فرد، ارتباط موثر، مقابله با استرس، مدیریت هیجان، حل مسئله، تصمیم گیری، تفکر خلاق، تفکر نقادانه و .. است. همچنین موضوعاتی همچون چگونه کودک با نشاطی داشته باشیم، آموزش عذرخواهی به کودک، افزایش اعتماد به نفس به کودک، نحوه تشویق کودک برای غذاخوردن و آموزش قوانین مختلف به کودک را مورد بررسی قرار می دهیم. این برنامه  تلاش می کند به والدین مناسب ترین نحوه رفتار با کودک را انتقال دهد.

مخاطبان می توانند اگر سوالی دارید درزمان پخش برنامه 30000102 پیامک بدهند. برنامه کودک من روزهای چهارشنبه ساعت 16 و 30 دقیقه پخش می شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز