«وندیگو» خارج از ایران به چاپ رسید

۱۴۰۰/۱۰/۱۵ - ۰۴:۳۳:۱۳
کد خبر: ۱۲۸۲۵۲۵
«وندیگو» خارج از ایران به چاپ رسید
کتاب جدید سید علی محمد رضوی طوسی با نام «وندیگو» به زبان انگلیسی ترجمه و به چاپ رسید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، کتاب وندیگو خارج از ایران در کشورهای آمریکا، اروپا و آسیا چاپ و منتشر شد. سال ها قبل کتاب های «جوزف»، «روزهای سرد تابستان» و «کابوس های نیمه روز» به نویسندگی سید علی محمد رضوی طوسی در ایران و سرارسرجهان چاپ شده بود. در ایران نسخه اصلی به زبان فارسی چاپ شده بودند و در سراسر جهان با نسخه زبان های انگلیسی، فرانسه و آلمانی به چاپ رسیده بودند که با استقبال خوبی روبرو شده بود.

اکنون کتاب «وندیگو» به زبان انگلیسی در کشورهای مختلف به چاپ رسیده است. نسخه اصلی کتاب با زبان فارسی نیز در ایران در حال چاپ و انتشار است. به زودی نسخه فارسی کتاب نیز منتشر می شود. 

سید علی محمد رضوی طوسی عشو انجمن کانون نوبسندگان ایران است. تاکنون کتاب های جوزف، کابوس های نیمه روز و روزهای سرد تابستان از وی چاپ شده است. کتاب وندیگو آخرین نوشته رضوی طوسی است. نسخه انگلیسی کتاب وندیگو توسط حمید حسینی و روسو راش ترجمه شده است. کتایون گله داری طراحی و ویراستاری کتاب را انجام داده است.

سید علی محمد رضوی طوسی درباره کتاب وندیگو این چنین بیان کرد: «کتاب وندیگو حاصل دغدغه ها و دردهایی که سال ها در ذهن و جان من بوده است. این کتاب برخلاف نوشته ها و کارگردانی های گذشته من، در قالب تخیل و ادبیات داستانی نیست. این کتاب تلفیقی از تخیل و واقعیت با محوریت جامعه است. مشکلات و دردهایی که هر فرد در یک جامعه دارد و این فرد در رابطه با بقیه افراد یک جامعه را می سازند. مشکل از هر فرد آغاز می شود که اگر خود را بهتر بشناسد و هر روز برای پیشرفت خود تلاش نماید، یک جامعه پیشرفت خواهد کرد. اگر هر کدام ما بخواهیم که ابتدا به پیشرفت ذهن و بعد تجربه خود اضافه کنیم. به نظرم اگر انسان به دیروز نگاه کند و متوجه شود که نسبت به دیروز در همان نقطه ایستاده و هیچ پیشرفت سوادی و تجربی نداشته، مرگ او فرا رسیده است. هر روز باید نسبت به دیروز پیشرفت کرد حتی اگر آن پیشرفت بسیار اندک باشد! هر فرد که برای سواد و شناخت خود تلاش نکند، یک جامعه به سمت بی سوادی خواهد رفت»

وندگیو تلفیقی از تخیل و واقعیت است. این کتاب محدود به زمان و مکان خاص نیست و مطالعه آن برای مردم جهان الزامی است. کتاب وندیگو ژانر علمی و تخیلی را در کنار ژانر علوم اجتماعی دارد. نسخه انگلیسی کتاب وندیگو در خارج از کشور ایران اکنون آماده تهیه و مطالعه است.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز