نماینده مردم سیرجان: پس از شهادت سردار سلیمانی روحیه مقاومت جوانان دوچندان شد

۱۴۰۰/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۳:۲۸
کد خبر: ۱۲۸۲۶۵۳
نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی موجب شد قدرت کشور و روحیه مقاومت طلبی جوانان دوچندان شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ شهباز حسن پور در برنامه در انتهای الوند که از شبکه دوم سیما پخش شد اظهار کرد: یاد و خاطره همه شهدا بخصوص سردار دلها را گرامی می دارم همچنین سردار شهید پورجعفری را که بیش از 32 سال یار حاج قاسم در لحظات تلخ و شیرین بود. 

وی با بیان دلنوشته ای درباره سردار شهید قاسم سلیمانی ادامه داد: سردار سلیمانی پس از شهادتش قدرت دوچندانی به کشور و افزایش روحیه مقاومت در جوانان داد و امثال ما باید خجالت بکشیم که روزی با سردار بودیم چراکه گوی سبقت را از ما جوانان اسلامی ربودند.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: امروز ورد زبان جوانان جملات زیبای سردار سلیمانی است و این جملات تکرار می شود. به عنوان نمونه می بینیم و حتی در خارج از کشور جوانان شیفته مکتب سردار زمزمه می کنند که ما ملت امام حسین و شهادت هستیم. 

حسن پور تاکید کرد: سردار سلیمانی همه فرزندان خود را فرزند خود می دانست و می گفت: آن دختر کم حجاب هم دختر من و تو است. ارتباط سردار با آحاد ملت برقرار بود. سردار درباره ایران می گفت: اینجا حرم است اگراین حرم ماند سایر حرم ها خواهد ماند و این نشان از نگاه عمیق حاج قاسم دارد. 

وی ادامه داد: درجای دیگری سردار می گفت: من اختلاف بین حزب الهی با حزب الهی را قبول ندارم و وارد این مقولات نشد و اگر بتوانیم مکتب سردار سلیمانی را که امروز در کشور جاری است حفظ کنیم موفق خواهیم بود. 

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امروز در استان کرمان غوغایی برپا است و باید از همه برگزارکنندگان مراسم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر می کنم. اگر ساعت 1 بامداد هم می خواستید به زیارت مقبره سردار شهید سلیمانی بروید به دشواری موفق می شدید. 

حسن پور گفت: در یک جمله باید بگویم آنچه سردار سلیمانی را به این رتبه رساند اخلاص و تقوای وی بود. این شهید نیت خالص داشت. زمانی که سردار فرمانده لشگر 41 ثارالله بود به تمام موارد بدون استثنا نظارت صحیح و بی چون و چرا داشت و بدون تعارف وارد موضوعات می شد. گاه سرزده با سرباز غذا می خورد و غذای سربازان را چک می کرد و اگر غذای سرباز با پاسداران آن زمان فرق داشت آن زمان برای مسوول مربوطه مکافات می شد. 

وی افزود: سردار مردمی بود و حاج قاسم امتی ترین فرمانده است. باخبر شدیم به یکی از گردان های لشگر غذا دیر رسیده و تا زمانی که غذا به تک تک اعضای گردان نرسید حاج قاسم لب به غذا نزد. سردار شهید سلیمانی اول خود به حرف هایش عمل می کرد و سپس به دیگران می گفت که عمل کنند. او ابتدا خودش به خط می رفت و سپس از دیگران می خواست به خط بیایند. 

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سردار شهید به فرزندان شهدا توجه داشت و آنان را فرزند خود می دانست. از تهران به کرمان می رفتیم و جوانی ژولیده خاطر نشسته بود و از او پرسید نماز می خوانی و جوان گفت نه و فهمید او ارتباطی با انقلاب ندارد و در یکساعت پرواز از این جوان رزمنده به تمام معنا ساخت و این فرد با حاجی عکس گرفت. امروز همین جوانان برای حاج قاسم می سوزند.

لازم به ذکر است برنامه تلویزیونی "درانتهای الوند" شنبه تا چهارشنبه هر هفته به تهیه کنندگی امیرحسین آذر، کارگردانی مسعود مرعشی و با اجرای مجید یحیایی، حامد مهربانی، غزاله کفاش طلب، فرشته علیپور و پدرام ابدان ساعت ۰۷:۰۰ صبح روی آنتن شبکه دوسیما می‌رود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز