فراخوان ارسال برنامه‌های فرهنگی همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران منتشر شد

ارتقای کیفیت فعالیت‌های فرهنگی در حوزه کتاب؛ مرهون مشارکت متولیان

۱۴۰۰/۱۰/۱۶ - ۰۸:۰۸:۱۲
کد خبر: ۱۲۸۲۹۰۵
ارتقای کیفیت فعالیت‌های فرهنگی در حوزه کتاب؛ مرهون مشارکت متولیان
سعید مجیدی (مدیر فعالیت‌های فرهنگی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران) با دعوت از انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و تشکل‌های حوزه کتاب و نشر، تمام موسسات، مراکز و نهادهای مردمی فرهنگی، ناشران، کتاب‌خانه‌های عمومی و کتابفروشی‌های سراسر کشور برای مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی همزمان با «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» اظهار کرد: ارتقای کیفیت فعالیت‌های فرهنگی در حوزه کتاب مرهون مشارکت و هم‌افزایی تمامی متولیان و دغدغه‌مندان این حوزه است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سعید مجیدی (مدیر فعالیت‌های فرهنگی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران) با اشاره به این‌که این نمایشگاه با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت خانه کتاب و ادبیات ایران در بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، عنوان کرد: ستاد برگزاری «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» در نظر دارد برنامه‌های مختلف فرهنگی نمایشگاه را در حوزه‌های نشر (نظیر رونمایی، نقد، معرفی کتاب و...) و اهل قلم (نظیر بزرگداشت، نکوداشت و...) در سطح ملی و در گستره کشور به صورت حضوری و مجازی برگزار کند.

مدیر فعالیت‌های فرهنگی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران همچنین مطرح کرد: در این راستا از انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و تشکل‌های حوزه کتاب و نشر، تمام موسسات، مراکز و نهادهای مردمی فرهنگی، ناشران، کتابخانه‌های عمومی و کتابفروشی‌های سراسر کشور دعوت می‌شود تا عناوین فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی کتاب‌محور خود را برای برگزاری در ایام «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» به دبیرخانه این نمایشگاه به آدرس الکترونیکی sa@ketab.ir ارسال کنند.

سعید مجیدی در پایان ضمن تأکید بر مشارکت همه دستگاه‌ها و مجموعه‌ها در اجرای فعالیت‌های فرهنگی گفت: ارتقای کیفیت فعالیت‌های فرهنگی در حوزه کتاب مرهون مشارکت و هم‌افزایی تمامی متولیان و دغدغه‌مندان این حوزه است. همچنین با توجه به گزارشات و بررسی اقدامات انجام شده از رویدادها و فعالیت‌های برتر نیز به نحو شایسته تقدیر خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر از ساعت ۸ صبح تا ۳۰: ۱۴ با شماره تلفن ۹۱۰۰۶۳۶۳ ٠٢١ داخلی ۲۳۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام//

نظر شما