اخبار مهم فرهنگ و هنر برنا

۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۱۹:۰۰:۱۵
کد خبر: ۱۲۸۳۷۱۴
اخبار مهم فرهنگ و هنر برنا
اخبار مهم فرهنگ و هنر برنا امروز شنبه 18 دی ماه به شرح زیراست.

گزارش روز به بهانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

با سردار سلیمانی الگوسازی کنیم

سابقه نشان داده است که در تولید کار برای چهره های ملی و مذهبی و به خصوص شخصیت های الگو در تمام این سال ها نموداری سینوسی ای را تجربه کرده ایم. برخی آثار ارزشمند و قابل دفاع بوده اند و برخی نیز انصافا به لحاظ ارزش های دراماتیک اتفاقی قابل دفاع از آب درنیامده اند. به بهانه ی سالگرد دومین سال شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با برخی از سینماگران و خانواده ی هنر موضوع را بررسی کرده ایم که بخش دوم آن را از نظر می گذرانید.

غلامرضا آذری در گفت‌وگو با برنا

«قهرمان» تازگی و خلاقیت «جدایی» و «فروشنده» را ندارد

غلامرضا آذری با اشاره به اینکه اصغر فرهادی تنها در «قهرمان» تنها زاویه دیدش کمی تغییر کرده تأکید کرد که این فیلم آن تازگی و خلاقیت «جدایی نادر از سیمین» و «فروشنده» را ندارد.

گزارش ویژه

سکوت عروسک‌ها شکست!

یکی از خاطره ساز ترین اتفاقات تلویزیون در سال های گذشته که جای خالی آن این روزها محسوس است تولیدات عروسکی در قالب سریال‌ها و برنامه‌های ترکیبی است که متاسفانه به رغم طرفداران متعددش در رسانه ملی و حتی تلویزیون خبری از آن نیست. عروسک های محبوبی که موضوع جذاب بسیاری از آثار نمایشی بودند و حتی در فرم های متفاوت در مقام مجری نیز پارتنر های جذاب و ماندگاری بودند. در گفت و گو با هنرمندان و مدیران این عرصه جای خالی آن ها را بررسی کردیم.

نقش «کاظمی» سریال «‌بی‌نشان» به قاسم زارع رسید

قاسم زارع بازیگر سریال تلویزیونی «بی‌نشان» به کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی شد.

در روز تولد کارگردان

هومن حاجی عبداللهی و رفقا در مسجدی حوالی میدان شاپور دیده می شوند/شیوا خنیاگر و رضا فیاضی بازیگران جدید سریال «خوشنام»

تصویربرداری سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف زاده و به تهیه کنندگی احمد زالی که توسط محسن کیایی طرح و فیلمنامه ابتدایی اش نوشته شده بود و این روز ها توسط فهیمه سلیمانی بازنویسی و دارای قصه های جدیدی شده است در روز تولد کارگردان هم در لوکیشن های خیابان های تهران ادامه دارد و به لوکیشن مسجد رسید.

«خداداد» تازه ترین سریال نوروزی 1401/رونمایی از تصاویر جدید

تولید جدید ترین مجموعه تلویزیونی «خداداد» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی، روز سه‌شنبه در تهران کلید خورد.

برنامه عشق کتاب با حمید جبلی

برنامه رادیویی عشق کتاب که روزهای یکشنبه روی آنتن می رود، یکی از کتاب هایی که به قلم حمید جبلی نوشته شده را بررسی می کند.

فریده سپاه‌منصور در گفت‌وگو با خبرنگار برنا:

«خوشنام» سریال جذابی خواهد بود

فریده‌ سپاه‌منصور با اشاره به اینکه یک گروه حرفه‌ای در ساخت و تولید سریال «خوشنام» نقش دارند تأکید کرد که این سریال برای مخاطبان جذاب خواهد بود.

بکتاش آبتین درگذشت

بکتاش آبتین، زندانی امنیتی که پانزدهم آذر به علت تب و فشار خون بالا، شبانه از زندان به بیمارستان منتقل شد، ظهر امروز درگذشت.

بازدید معاون هنری وزیر فرهنگ از دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر

محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد اله یاری فومنی سرپرست دفتر موسیقی از دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر بازدید و در بخشی از جلسه هیئت انتخاب آثار و گروه های سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر شرکت کردند.

«دینامیت» پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران شد

دقایقی قبل و با رسیدن فروش مجموع فیلم «دینامیت» به ۳۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان این فیلم رکورد فروش سینمای ایران را شکست.

بینوایان به شبکه چهار می آیند

مینی سریال هفت قسمتی «بینوایان» از امشب روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

پیش‌بینی دو نشریه معتبر سینمایی از موفقیت «قهرمان» در اسکار

هم‌زمان با آغاز اکران «قهرمان» در کشورهای فرانسه و آمریکا، نشریه ورایتی، در جدیدترین پیش‌بینی خود، «قهرمان» را در فهرست نهایی در رشته بهترین فیلم بین‌المللی قرار داد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز