جمال اجلالی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا:

چیزی جز مهربانی و رفاقت از حمید لبخنده به یاد ندارم/ او در کارش تبحر داشت

۱۴۰۰/۱۰/۱۹ - ۱۳:۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۲۸۴۰۹۶
چیزی جز مهربانی و رفاقت از حمید لبخنده به یاد ندارم/ او در کارش تبحر داشت
جمال اجلالی با اشاره به اینکه از دوران تحصیل با حمید لبخنده رابطه‌ای دوستانه داشته تأکید کرد که از او چیزی جز مهربانی و رفاقت به یاد ندارد.

جمال اجلالی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: دوران تحصیل، حمید لبخنده سال پایینی من بود و از همان زمان من، حمید لبخنده و حسین عاطفی سه دوست صمیمی از شاگردان حمید سمندریان بودیم. رابطه ما سه نفر بسیار نزدیک و صمیمی بود و در پروژه‌های نمایشی بسیاری با هم همکاری داشتیم.

اجلالی خاطرنشان کرد: صمیمیت ما سه نفر با حمید سمندریان به قدری بود که زمان به دنیا آمدن پسر مرحوم سمندریان هر شب منزل او بودیم و جمع دوستانه‌ای داشتیم. در آن‌ سال‌ها بعد از اینکه در فیلم «تمام وسوسه‌های زمین» ایفای نقش کردم حمید لبخنده در جلسه‌ای دوستانه به من گفت که تصمیم دارد سریال «با من بمان» را بسازد. من اولین نفری بودم که لبخنده برای بازی در این اثر انتخاب کرده بود و خوشحالم که پیشنهادش را با کمال میل پذیرفتم.

وی افزود: حمید لبخنده در کارش بسیار متبحر بود، در چند تجربه‌ای که با او داشتم همه چیز هماهنگ، درست و طبق برنامه‌ریزی و زمانبندی پیش می‌رفت و در زمان تولید آثارش کمترین تنشی احساس نمی‌کردیم و نتیجه آثارش را هم که دیدیم و مردم استقبال کردند و از سریال‌های ماندگار آن سال‌ها شدند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «در قلب من» در پایان گفت: شاید بیش از 7 یا 8 اثر نمایشی با حمید لبخنده همکاری داشتم و درباره این همکاری‌ها چیز جز رفاقت و دوستی‌مان به یاد نمی‌آورم. هیچوقت دوران طولانی که در دانشکده با هم همکاری و رفاقت داشتیم را فراموش نمی‌کنم و از او فردی با اخلاق، مهربان و دوست داشتنی در ذهنم نقش بسته است. پس از درگذشت حمید لبخنده ساعت 5 صبح این خبر به گوش من رسید و از آن زمان تا این لحظه فقط مشغول مرور خاطرات هستم و غم تمام وجودم را فرا گرفته است.

گفتنی است حمید لبخنده کارگردان سینما و تلویزیون 18 دی ماه بر اثر عوارض ناشی از عمل جراحی درگذشت.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز