«بی همگان» در گلابدره/ سمیرا حسن پور و کاوه خداشناس جلوی دوربین بهرنگ توفیقی رفتند

۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۶:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۵۷۸۰
«بی همگان» در گلابدره/ سمیرا حسن پور و کاوه خداشناس جلوی دوربین بهرنگ توفیقی رفتند
تصویربرداری سریال «بی همگان» به تهیه کنندگی مهران مهام و به کارگردانی بهرنگ توفیقی در تهران ادامه دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سریال «بی همگان» به تهیه کنندگی مهران مهام و به کارگردانی بهرنگ توفیقی با قلم علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی کلید خورد.

index

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است : در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم ، لطف آنچه تو اندیشی حکم آنچه تو فرمایی.

20220107222001_8D3A1546-01

مهران مهام تهیه کننده این سریال تلویزیونی در خصوص تصویربرداری این روز های سریال جدیدش برای گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما گفت: «بی همگان» سریالی پر بازیگر و پر لوکیشن است که خداراشکر با برنامه ریزی و نظم ویژه ای کار تصویربرداری در لوکیشن های بلوار ارتش، شهرک نفت، بهشت زهرا، کارواش، بیمارستان عمل، چهار راه سیروس  و بازار تهران ادامه پیدا کرد و گروه به جاجرود رفتند تا بازیگران جدید از جمله سمیرا حسن پور، کاوه خداشناس و ... نیز جلوی دوربین بروند.

تهیه کننده «بی همگان» ادامه داد: این روز ها در لوکیشنی که یکی از خانه های اصلی سریال است در گلابدره درحال کار هستیم و در ادامه نیز با چند لوکیشن خیابانی به کافی شاپ خواهیم رسید.

مهران مهام در پایان گفت: با پیشرفت فیلمنامه چند لوکیشن اصلی به کار اضافه خواهند شد و بازیگران صاحب نامی نیز جلوی دوربین بهرنگ توفیقی خواهند رفت که به موقع در خصوص این بازیگران اطلاع رسانی خواهیم کرد.

م

در سریال «بی همگان» بازیگرانی چون کاظم هژیر آزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، محمد صادقی، میترا رفیع، مهسا باقری، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش ، داریوش سلیمی ، بازیگر خردسال: رستا رحیمیان بازی داشتند و اخیرا  «کاوه خداشناس»، «سمیرا حسن پور»، «محمد حیدری»، «بهنام مومنی»، «امیرحسین آصفی»، «یاسین مسعودی»، «علی اصغر رضائی»، «مجید اکبری» و بازیگران خردسال «دانیال جعفری» و «تیارا عسگری» مقابل دوربین سریال «بی همگان» رفته اند.

ا

انتهای پیام//

نظر شما