تحلیل و تبیین رویکرد کشورهای جهان به صنعت رمز و ارزها

۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۲:۰۲:۴۸
کد خبر: ۱۲۸۶۳۴۵
تحلیل و تبیین رویکرد کشورهای جهان به صنعت رمز و ارزها
ششمین قسمت از برنامه تلویزیونی " رمز و ارز" امشب (شنبه 25 دیماه) ساعت22 به تحلیل و تبیین موضوع رویکرد کشورهای جهان به مقوله رمز ارزها می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در برنامه پیش رو امشب رمز و ارز، مهدی شریعتمدار کارشناس اصلی برنامه به همراه دیگر فعالان حوزه ارز دیجیتال به بررسی و تحلیل رویکرد کشورها به رمز و ارزها در عصر حاضر می پردازند.

در این برنامه قابلیت های رمز و ارزها برای مخاطبان تبیین و راهکارهای زیادی به آنها ارائه می شود.

برنامه رمز و ارز اولین برنامه تخصصی تلویزیون درباره صنعت بلاکچین و ارزهای دیجیتال است که بصورت کامل و جامع این موضوع را برای مخاطبان تبیین و بررسی می‌کند.

بخش زیادی از این برنامه به گفتگوی تخصصی پیرامون این موضوع اختصاص دارد و در هر قسمت یک موضوع مرتبط با بلاکچین، ارزهای دیجیتال و روندهای جدید پولی مبتنی بر انقلاب دیجیتال، با حضور یک کارشناس زبده یا یکی از مسوولان سیاستگذار در این حوزه تحلیل می شود.

موشنگرافی، میان برنامه، گفتگوی تخصصی، مقایسه آماری ایران با وضعیت جهانی و.... بخش های مختلف این برنامه است که به مدت 40 دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

برنامه تخصصی تلویزیونی " رمز و ارز" کاری از گروه اقتصاد شبکه پنج سیماست که با اجرای آرش سروری شنبه هر هفته ساعت 22 پخش و باز پخش آن روز بعد ساعت 10صبح مهمان خانه مخاطبان می شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز