«آشنایی با تاریخ ایران» در تالار آیینه

۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۳:۲۵:۲۲
کد خبر: ۱۲۸۷۷۰۲
«آشنایی با تاریخ ایران» در تالار آیینه
برنامه «تالار آیینه» ویژه برنامه تخصصی کتاب رادیو ایران است که یکشنبه ها و سه شنبه بعد از خبر ساعت ۲۲:۰۰ پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سعید مبشری تهیه کننده برنامه «تالار آیینه» گفت: سه شنبه 28 دی ماه کتاب «آشنایی با تاریخ ایران» اثر عبدالحسین زرین‌کوب در برنامه معرفی می شود.

وی ادامه داد: وقتی درباره‌ی تاریخ ایران صحبت می‌شود بدون شک نام عبدالحسین زرین‌کوب به عنوان نویسنده‌ای دانا و توانمند در زمینه‌ی تاریخ ایران در ذهن دوستداران شکل می‌گیرد. 

نویسنده‌ای که با قلم درخشانش تاریخ ایران قبل و بعد اسلام را به نمایش می‌گذارد و گذشته ایران را از ابعاد گوناگون فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و هنری مورد بررسی قرار می‌دهد.

مبشری افزود: این اثر حاوی کنفرانس‌های اوست که در کلاس‌های خود تدریس نموده و به بخش‌های قبل و بعد اسلام تقسیم شده است.

زرین‌کوب در کتاب  «آشنایی با تاریخ ایران» به تحلیل و بررسی سلسله‌های موجود در ایران و تاریخی که آن‌ها رقم زده‌اند، نمی‌پردازد، بلکه گذشته‌ی کامل ایران را نیز شرح می‌دهد. همین ویژگی جامع و کامل بودن باعث شده این کتاب مورد ستایش بسیاری ازعلاقمندان به تاریخ قرار بگیرد.

تهیه کننده برنامه «تالار آیینه» خاطر نشان شد: سه شنبه ۲8 دی، کتاب «آشنایی با تاریخ ایران» اثر عبدالحسین زرین‌کوب در برنامه معرفی می شود.

علاقه مندان می توانند برنامه «تالار آیینه» را به تهیه کنندگی سعید مبشری و اجرای شهاب شهرزاد یکشنبه ها و سه شنبه ها بعد از خبر ساعت ۲۲:۰۰ از رادیو ایران بشنوند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز