« جوانه ها » با موضوع استفاده از فرصت ها

۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۴:۳۷:۵۸
کد خبر: ۱۲۸۸۲۳۹
« جوانه ها » با موضوع استفاده از فرصت ها
مجله «جوانه ها» که با اجرای نوجوانان از رادیو فرهنگ پخش می شود، پنج‌شنبه ۳۰ دی ماه با موضوع استفاده از فرصت ها روی آنتن می رود .

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مجله «جوانه ها» که با اجرای نوجوانان از رادیو فرهنگ پخش می شود، پنج‌شنبه ۳۰ دی ماه با موضوع  استفاده از فرصت ها  روی آنتن می رود .

همهٔ ما می‌دانیم برای موفقیت در زندگی، باید از فرصت‌هایی که سر راهمان قرار می‌گیرند، به‌خوبی استفاده کنیم. اما فرصت اصلا چیست و چگونه باید آن را در زندگی روزمره تشخیص بدهیم؟ بعد هم چگونه باید در جهت رسیدن به اهداف و آرزوهایمان از آن استفاده کنیم؟این باعث شده تا در برنامه « جوانه ها» این هفته موضوع اصلی برنامه  استفاده از فرصت ها باشد  ‌شنوندگان به این سوال پاسخ دهند که آیا تا به حال فرصت ویژه و خاصی  در زندگی برایشان  ‌پیش اومده  است؟چطور از  فرصت های زندگی بهره برده اند؟

در بخش ما میتوانیم نیز به طور ویژه به موضوع برنامه پرداخته می شود. 

بخش معرفی کتاب این هفته نیز متفاوت است ، هیچ قصه‌ی کودکانه‌ای همان چیزی نیست که به نظر می‌رسد. این را وقتی می‌فهمیم که با روایت رولد دال را از این قصه‌ها آشنا می شویم ! این هم جور دیگر،  اثر رولد دال کتابی است که در « جوانه ها» معرفی می شود،  در روایت او به گرگ‌های گرسنه توصیه می‌شود وقتی به شنل قرمزی می‌رسند مراقب باشند و درباره‌ی سیندرلا… خب، امیدواریم سرش را از دست ندهد!

این کتاب اولین بار در سال ۱۹۸۲ چاپ شد و اولین مجموعه‌ی شعر طنز رولد دال است. او شش قصه‌ی قدیمی را به سبک خودش بازنویسی کرده؛ سیندرلا،‌ جک و لوبیای سحرآمیز، شنل قرمزی، موطلایی و سه خرس، سفیدبرفی و هفت‌ کوتوله و سه بچه خوک که بعد از سی سال هنوز تازه و خواندنی است.

بخش خوشمزه  نیز به آموزش یکی از غذا های اصیل ایرانی اختصاص دارد همچنین شنوندگان رادیو فرهنگ همراه با بخش گردشگری به  استان اصفهان ، شهرستان  کاشان سر زده و با دیدنی های این شهر آشنا می شوند.

برنامه "جوانه ها" را پنجشنبه ها به تهیه کنندگی و مشاور محتوایی مریم قاسمی  ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ بشنوید.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز