"اتاق فرهنگ" میزبان کارآفرین سوزن دوزی

۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۰۲:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۸۲۴۵
اتاق فرهنگ میزبان کارآفرین سوزن دوزی
رادیو فرهنگ در برنامه "اتاق فرهنگ" پنجشنبه (۳۰ دی ماه) برای بررسی کارآفرینی در حوزه صنایع دستی، میزبان زینب قلیچی ؛ کارآفرین در حوزه صنایع دستی از خراسان شمالی می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه اتاق فرهنگ با محوریت گفت و گو با اصناف فرهنگی در حوزه شعار سال هر هفته پنجشنبه از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

این هفته نیز زینب قلیچی ؛ کارآفرین صنایع خلاق و فرهنگی ، مهمان برنامه "اتاق فرهنگ" است تا در گفت و گو با ایشان موضوع کارآفرینی در زمینه صنایع دستی با محوریت هنر سوزن دوزی بررسی شود.

کارشناسان بر این باور هستند که فقر، تبعیض، فرصت‌های ناچیز اقتصادی، محرومیت‌های اجتماعی و بی‌توجهی به تسهیلات عمومی از موانع اصلی دستیابی به توسعه پایدار در هر منطقه‌ای است که با برداشتن این موانع ما شاهد جهانی عاری از بی‌عدالتی برای رشد خواهیم بود، همچنین باید توجه داشت توانمندسازی زنان و افزایش سطح آموزش نقش مهمی در ارتقای دانایی‌شان به‌منظور افزایش اعتمادبه‌نفس آن‌ها خواهد داشت،زینب قلیچی یکی از زنان هنرمند کارآفرینی است که هنر سوزن دوزی را به عنوان  یکی از  راه های توانمندسازی اقتصادی انتخاب و در این زمینه فعالیت داردو در برنامه این هفته « اتاق فرهنگ» در خصوص اشتغال در این هنر توضیح می دهد.

برنامه "اتاق فرهنگ" به تهیه کنندگی فاطمه حق وردی پنج شنبه ها  ساعت ۲۰:۰۰ روی موج ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

انتهای پیام//

نظر شما