در جریان جشنواره ملی دانشجویی «‌‌‌‌‌‌‌‌سایه»؛

ورک‌شاپ عطا مجابی درباره «طرح‌نویسی» برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۰:۲۷:۴۲
کد خبر: ۱۲۸۸۹۸۰
ورک‌شاپ عطا مجابی درباره «طرح‌نویسی» برگزار می‌شود
اولین کارگاه سیزدهمین دوره‌ جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه ‌‌‌‌‌‌‌‌«سایه» هفتم بهمن ماه با سخنرانی عطا مجابی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  اولین کارگاه سیزدهمین دوره‌ جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه ‌‌‌‌‌‌‌‌«سایه» با عنوان «آنچه باید درباره‌ طرح‌نویسی بدانید» هفتم بهمن ماه ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ با حضور عطا مجابی مشاور بخش کارگاهی جشنواره سایه در دانشگاه سوره برگزار می‌شود.

عطا مجابی در این کارگاه، درباره «طرح‌نویسی»، «روند اجرایی بخش کارگاهی در فستیوال‌های معتبر جهانی» و «الزامات اولیه و مهم برای شرکت در بخش کارگاهی جشنواره فیلم کوتاه سایه» صحبت خواهد کرد.

کارگاه «آنچه باید درباره‌ طرح‌نویسی بدانید» به صورت فیزیکی در دانشگاه سوره و آنلاین در سامانه سیباد دانشگاه سوره برگزار می‌شود. حضور در این جلسه برای متقاضیان و شرکت‌کنندگان بخش کارگاهی جشنواره «سایه» اجباری است.

لینک برگزاری جلسه متعاقبا در سایت و صفحه جشنواره به نشانی www.sayehfest.ir و @Sayehfest اعلام خواهد شد.

شرکت کنندگان برای ارسال آثار خود برای بخش کارگاهی تا ۲۰ بهمن ماه و برای ارسال آثار خود در بخش رقابتی تا ۳۰ بهمن ماه فرصت دارند.

سیزدهمین دوره‌ جشنواره ملی‌ دانشجویی فیلم کوتاه «سایه» به همت انجمن علمی سینما و کانون فیلم با همکاری معاونت دانشجویی، فرهنگی و گروه سینمای دانشکده‌ هنر ‌دانشگاه سوره با رویکرد توجه به سینمای مستقل دانشجویی و کشف استعداد فیلم‌سازان دانشجو و معرفی خلاقیت‌های دانشجویی در سینمای کوتاه، از اسفند ماه 1400 الی اردیبهشت 1401 به دبیری محمدحسین یاوری برگزار می‌شود.

- www.sayehfest.ir

انتهای پیام//

نظر شما