ابوالفضل صفری در گفت و گو با برنا:

سریال‌های نمایش خانگی برای زیبایی بصری و رنگ و لعاب دادن سفرهای خارجی را در قصه می گنجانند

۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۰۵:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۹۸۵۳
سریال‌های نمایش خانگی برای زیبایی بصری و رنگ و لعاب دادن سفرهای خارجی را در قصه می گنجانند
ابوالفضل صفری تهیه کننده سینما و تلویزیون اظهار داشت که شاید این سفر های خارجی غیر ضروری در قصه کارکردش آب و رنگ دادن به فیلم و ایجاد زیبایی های بصری باشد.

ابوالفضل صفری تهیه کننده سینما و تلویزیون که در کارنامه اش سریال هایی چون "سارقان روح"، "ترور خاموش"، "خانه امن"، "سرجوخه" و... را دارد درخصوص سفرهای خارجی که گاهی در قصه ضرورت ندارند گفت: من به شخصه خودم عموما در کارهایم سفرهای خارجی داشتم و از سمت خودم می توانم نظر بدهم و بگویم که قصه ایجاب می کرد که به این سفرهای خارجی برویم اما نمایش خانگی کمی ملاحظاتش متفاوت است و می توانم بگویم شاید کارکردش آب و رنگ دادن به فیلم و ایجاد زیبایی های بصری باشد اما طبیعتا هر تهیه کننده ای می داند که کار را چگونه اجرا کند. اما من به سهم خودم در رابطه با اثر های خودم می توانم بگویم که در همه ی کارها خارج از کشور تصویربرداری داشته ام و این به دلیل ضرورت در قصه بوده است.

تهیه کننده سریال "ترور خاموش" در خصوص اینکه چرا در نشان دادن نقاط زیبای کشورمان موفق عمل نکرده ایم گفت: این مسئله بحث مهمی است و بخش زیادی از آن به تنبلی گروه های تولید برمی گردد و تهیه کنندگان دوست ندارند به فرض مثال از ونک آن طرف تر بروند. عموما خیلی ها به سراغ کار در شهرستان ها نمی روند و حتی خیلی بازیگران با کار در شهرهای دیگر مشکل دارند و طبیعتا وقتی شرایط به اینگونه است مجبور هستیم که مدام جغرافیای تهران را به صورت تکراری در آثار نمایشی ببینیم و این نکته، نقد واردی است چون به هر حال این کشور پر از نقاط زیبا و دیدنی است. 

صفری در پایان گفت: ما به سهم خودمان سعی کردیم هر یک از آثارمان را به سمت مناطق مختلف ایران ببریم، به طور مثال سریال "خانه امن" در کردستان فیلمبرداری شد و در "خانه امن 2" که اگر خدا بخواهد قرار است شروعش کنیم قصه در جنوب کشور اتفاق می افتد. به هر حال این کشور پر از نقاط بکر و بی نظیر است و نشان دادن این تصاویر ضرورت دارد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز