در شبکه سحر؛

بررسی «دادگاه شیکاگو هفت» در «کلوزآپ»

۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۳:۴۰:۳۶
کد خبر: ۱۲۹۰۰۲۳
فیلم سینمایی «دادگاه شیکاگو هفت»،The Trial of the Chicago) 7) محصول سال 2020 آمریکا در «کلوزآپ» امشب در کانال اردوی شبکه سحر نقد و بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  موضوع این برنامه از «کلوزآپ» نقد فیلم سینمایی آمریکایی «دادگاه شیکاگو هفت» The Trial of the Chicago) 7) به کارگردانی آرون سورکین خواهد بود.  

پوریا ذوالفقاری، منتقد نام آشنای سینمای داخلی و بین الملل نیز با حضور در این برنامه به بررسی ابعاد مختلف هنری این فیلم خواهد پرداخت. 

 «دادگاه شیکاگو هفت» فیلمی تاریخی و درام حقوقی است و روایتی واقعی از دادگاه هفت نفر از لیدرهای جنبش مخالفت جنگ ایالات متحده علیه ویتنام است که به اتهام عبور از مرزهای ایالتی به قصد شورش تحت محاکمه قرار گرفتند. 

ساشا بارون کوهن، ادی ردمین، یحیی عبدالمتین دوم، جرمی استرانگ، جوزف گوردون لویت، توماس میدلتیچ، فرانک لانگلا، ویلیام هرت، مایکل کیتون و مارک رایلنس، ستارگانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

معرفی کامل فیلم سینمایی « دادگاه شیکاگو هفت » و کارنامه هنری کارگردان آن و همچنین پخش بخش هایی از فیلم، جدیدترین و کامل ترین اخبار مهم سینمایی، اخبار حوزه سینما و جشنواره ها و آیتم درس نامه سینمایی برای علاقمندان سینما از بخش های دیگر «کلوزآپ» است.  

 «کلوزآپ» به تهیه کنندگی عاطفه آقا محمدی با اجرای علمدار عباس زیدی، امروز چهارم بهمن ماه ساعت 18 به وقت تهران به مدت  30 دقیقه از آنتن کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

انتهای پیام//

نظر شما