در آستانه سالگرد آغاز تجاوز به یمن؛

هشتگ"ما یمن هستیم" ترند شد

۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۸:۳۱
کد خبر: ۱۲۹۰۴۴۵
هشتگما یمن هستیم ترند شد
با نزدیک شدن به هشتمین سالگرد آغاز تجاوز ائتلاف سعودی به یمن، واکنش گسترده مردم در شبکه های اجتماعی به تشدید حملات سعودی ها در برنامه «هاشتاغ» شبکه العالم رصد می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در آستانه سالگرد تجاوز ائتلاف سعودی  ها به یمن و نیز ادامه تجاوزات به این کشور، ترند هشتگ « ما یمن هستیم» در شبکه های اجتماعی بحرین و لبنان در برنامه «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می شود.  

در این باره بیان خواهد شد؛ فعالان شبکه های اجتماعی در سایه سکوت محافل بین المللی، جنایات ائتلاف سعودی ها را که کودکان بیشترین تاوان آنرا می دهند، محکوم می کنند. 

در ادامه به نقل از توییت کاربری به نام «رامیا ابراهیم» در صفحه شخصی اش، ذکر خواهد شد؛ "رفتارهای هیستریک انتقام جویانه ائتلاف تجاوز، دامن الحدیده و صعده را گرفته و این دو شهر وجدان بیدار بشریت را فریاد می زنند. اما به نظر می رسد که این ائتلاف با سکوت محافل بین المللی، چراغ سبز گرفته است .. اما تاریخ آنها را رسوا می کند. تاریخ به هیچ کس رحم نمی کند ..."

گفتنی است در حملات جنگنده های ائتلاف به زندانی در صعده، بیش از 80 نفر کشته و 300 نفر مجروح شده اند و احتمال افزایش قربانیان نیز بسیار زیاد است.

در این رابطه همچنین بیان خواهد شد؛ دفتر ریاست جمهوری یمن نیز تجاوزات اخیر ائتلاف سعودی و کشتار غیر نظامیان در صنعا، صعده و الحدیده را محکوم کرده و گفته است این حملات و تشدید جنایت کاری ائتلاف تجاوز، بیانی از فرآیند سازش با رژیم صهیونیستی در همه کشورهای اسلامی به خصوص یمن است.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدمعین مقامی و اجرای محمد العامری، پنجم بهمن ماه، ساعت 22:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

انتهای پیام//

نظر شما